טלוויזיה

סוף לאזעקות המוקלטות בטלוויזיה? זה ההצעה למהדורות החדשות

לדבריו של רן בוקר: "בימים אלה שחלק גדול מישראל נמצא בטווח הירי של הטירורסטים מעזה, אפשר להימנע משימוש בסאונד של האזעקה בכתבות. הכיתוב ״אזעקה מוקלטת״, לא מונע בהלה: לא בשניות הראשונות, ולא עבור מי שהטלוויזיה דולקת ברקע". האם ההצעה שלו תאומץ?
מערכת ice | 
הנחיות פיקוד העורף למקרה של מתקפת טילים (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
האם שינוי קטן יוכל לחסוך חרדה מלא מעט אזרחי ישראל בעת מלחמה כמו שישראל חווה בימים אלה? רן בוקר, כתב התרבות של YNET הציע ברשתות החברתיות מהלך קטן למערכות החדשות 12, 13, 14 וכאן 11 עם משמעות גדולה.
.
לדבריו של בוקר: "בימים אלה שחלק גדול מישראל נמצא בטווח הירי של הטירורסטים מעזה, אפשר להימנע משימוש בסאונד של האזעקה בכתבות. הכיתוב ״אזעקה מוקלטת״, לא מונע בהלה: לא בשניות הראשונות, ולא עבור מי שהטלוויזיה דולקת ברקע".

עוד הוא הוסיף: "שלא נדבר על תינוקות, אוכלוסיה שלא יודעת לקרוא עברית וכמובן בעלי חיים. בימים אלה, אפשר להימנע מהשימוש בזה. מדובר בשינוי קטן - אבל תרומתו להפחת החרדה יכולה להיות גדולה".
לצד זאת, הוא סיפר על החלטה שלדעתו היא טובה שהתקבלה מצד חדשות 11, 12 ו-13 שהחליטו לא לשדר את סרטון התעמולה של חמאס עם הילדים החטופים הישראלים: "ב-12 הסבירו בשידור למה הוחלט שלא: מדובר בתמונות מישראל ולא מהשבי, שאם היו מהשבי הייתה חשיבות לשידור כדי לדעת האם הילדים בחיים, אחרת זו רק לוחמה פסיכולוגית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה