טלוויזיה

מגיש חדשות 12 מתפרק בשידור חי: הראיון שגרם לדמעות

ירון אברהם התקשה לעצור את הדמעות בזמן הראיון שקיים עם שושנה ביליה, תושבת אופקים, אשר בעלה נרצח בידי מחבלים מארגון הטרור חמאס שפרצו לביתם בבוקר יום שבת הרצחני שפתח את מלחמת 'חרבות ברזל', רגע אחרי שהצליח להציל את משפחתו מהתופת.
מערכת ice | 
ירון אברהם דומע בשידור (צילום צילום מסך קשת 12)
מגיש חדשות 12, ירון אברהם, לא הצליח הערב (חמישי) לעצור את הדמעות בזמן הראיון שקיים עם שושנה ביליה, תושבת אופקים, אשר בעלה נרצח בידי מחבלים מארגון הטרור חמאס שפרצו לביתם בבוקר יום שבת הרצחני שפתח את מלחמת 'חרבות ברזל', רגע אחרי שהצליח להציל את משפחתו מהתופת.
כזכור, רק השבוע, קרן מרציאנו, מגישת 'תכנית חיסכון' בקשת 12 ועורכת הדסק הכלכלי של מערכת החדשות, גם כן התקשתה למצוא את המילים כשזה נוגע לישראלים מתוסכלים וחסרי אונים על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' שפירקה משפחות עם נרצחים וחטופים.
 
מרציאנו ראיינה את הדס קלדרון, שחמישה מבני משפחתה נעדרים ולא יכולה הייתה לעצור את הדמעות כשהמרואיינת צעקה מדם לבה: "בושה, זה חרפה לעולם, טבח, סיפור טבח, הם עברו בית בית, טבחו, שחטו, בזזו, ריסקו, חטפו, שרפו, אין לנו לאן לחזור, אין לנו בית".
 
עוד הוסיפה ואמרה: "בית זה מקום שאמור להיות בטוח, הבית שלנו הוא סכנה. איפה הבית? אנשים עם ילדים תמימים שבאו לעולם האכזר הזה, למה זה מגיע להם? אני פונה אלייך תפני לעולם, לפוליטיקאים, תוציאו אותנו מהסיפור הזה, הם לא שייכים, למה זה מגיע להם ולנו לעבור את הסיוט הזה?".
מרציאנו ענתה: "זו בושה לעולם, הלב שלנו איתך, הדס אני בטוחה שאין אמא שרואה אותך עכשיו ולא בוכה והלב שלה איתך, אנחנו איתך, חבל שחיות האדם האלה לא מבינות עברית".
רק ביום ראשון מרציאנו העלתה לסטורי שלה הרהור מלבה ובו כתבה: "מה אני אומרת לאב שמחפש מאתמול בבוקר את בתו שנעדרת מהמסיבה ומתחנן שאעזור לו? מה לענות לחברה שאחיינית שלה תצפיתנית על הגבול ומספרת לי בבכי שהיא לא זמינה מאתמול בבוקר? מה לעשות עם כל ההודעות הנושאות ששולחים לי מישובי העוטף, איזה חוסר אונים".

רק השבוע נרשם רגע טרגי בשידור חי בחדשות 12, כאשר כתב חדשות 12, תמיר סטיינמן, שדיווח לאורך כל היום מהדרום, נשבר בדמעות בשידור חי כאשר התבשר כי כמה מחבריו נרצחו: "לאורך הבוקר הזה אני מדבר עם אנשים בעוטף עזה, ועכשיו לצערנו חלק מהם, חברים מהעוטף, כבר לא עונים, וברור למה הם לא עונים. אני מקבל את ההודעות מהמשפחות שלהם, ורק לפני שעה או שעתיים דיברנו, ועכשיו מתברר שהם אינם. חברים שאנחנו נוהגים לדבר הרבה על העוטף והם כבר לא עונים לטלפון, ומבירורים שאני עושה אני מבין למה הם לא עונים".
עוד אמר: "בחוץ מסתובבים מחבלים, חשוב להציל את החיים של התושבים, אחרי זה צריך לראות מה עושים כי ככה זה לא יכול להימשך". עודד בן עמי, שהגיש את השידור, ענה לסטיינמן: "תמיר, גש, שתה כוס מים, אנחנו שולחים לך חיבוק גדול
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה