טלוויזיה

ניב רסקין ממשיך להעדר מקשת 12: האם יחזור למסך?

מתברר שהמגיש הוותיק שישב שבעה על אב ועדיין מציין חודש ללכתו של אביו, נמצא בחופשה משפחתית והוא אמור לשוב למסך ולתכנית הבוקר שלו 'חדשות הבוקר' כבר ביום ראשון הקרוב, אחרי לא מעט זמן שנעדר
מערכת ice |  3
ניב רסקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
גם הבוקר (שלישי) ניב רסקין לא הופיע לתכנית הבוקר של קשת 12, 'חדשות הבוקר' ואחרי שבימין הראשונים להיעדרותו לפני יותר משלושה שבועות, מי שהתיישבה בכיסאו הייתה נסלי ברדה, בתקופה האחרונה היה  זה יואב לימור שעשה זאת, כולל הבוקר.
אבל מתברר שהמגיש הוותיק שישב שבעה על אב ועדיין מציין חודש ללכתו של אביו, נמצא בחופשה משפחתית והוא אמור לשוב למסך ולתכנית הבוקר שלו 'חדשות הבוקר' כבר ביום ראשון הקרוב, אחרי לא מעט זמן שנעדר,
לפני, לינוי בר גפן כבר הגישה ב-11.9 את התכנית אחרי שרסקין שוב נעדר לראשונה מאז חזר למסך בתום שבוע ימי השבעה על אביו ואף הגיש בפעם האחרונה ב-10.9. לימורהגיש את שלוש התכניות האחרונות ונכנס לנישה של רסקין שבינתיים לא חוזר למסך.

מי שהגיש בהיעדרו של רסקין בנסיבות הטראגיות, היה כאמור גם יואב לימור, שהתייחס בסיום התוכנית הראשונה ממנה נעדר רסקין להיעדרותו, ושלח לו ולמשפחתו מסר תומך כאשר אמר: "אני רק אומר שבשם כל מערכת 'חדשות הבוקר' אנחנו כמובן רוצים לחבק חיבוק גדול את חברנו ניב רסקין ולהשתתף בצער המשפחה על מות האב, אבי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עבר השתלה ישר כוח (ל"ת)
    אורן 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עשה לביתו ולשיערו. זכותו
    מוש בן ארי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם רוצים שיער כמו שלי
    סגור
  • 1.
    משהו שונה
    שולה 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה רסקין עשה בשיער
    סגור