טלוויזיה

בשידור חי לכל העולם: כתבת CNN מתחבאת מירי החמאס

עשרות כתבים מכל רחבי העולם הגיעו על מנת לסקר את המלחמה, אבל הייתה זו כתבת רשת CNN שזכתה לתשומת לב גדולה לאחר שבשידור חי נאלצה להתחבא מירי החמאס 
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
החל מתחילת המלחמה הגיעו לישראל עשרות כתבים מכל רחבי העולם על מנת לסקר את המתרחש ולהעביר את המראות והקולות לכל רחבי העולם. אחת מן הכתבות היא כתבת רשת CNN קלריסה וורד, שנאלצה בשידור חי להתחבא מירי הרקטות של ארגון החמאס.
וורד וצוות הצילום שלה שידורו ממש בסמוך למעבר גבול בין ישראל לעזה, וכפי שדיווחו ביום שני על התקפת חמאס לאחרונה, הם נאלצו לצלול לתעלה כדי להימנע מהארטילריה שלא פסקה.
במהלך הדיווח וורד אמרה: "אפשר לראות ולשמוע את הפגזים שורקים מעל הראש ומתפוצצים קרוב אלינו בצורה מסוכנת". הם המשיכו להקליט גם כשהחלה להישמע אזעקה, ובסופו של דבר בשידור חי ב-CNN, תיארו את "מטח הרקטות האדיר" שכוון לעבר עמדתם.
לאורך כל הזמן המצלמה תיעדה את וורד וצוותה שוכבים בתעלה בסמוך לכביש תוך כדי שרעש אזעקה ופיצוצים נשמעים מכל עבר. לאחר שההפגזות פסקו, היא יצאה מהתעלה והראתה את הכביש שבו נסע חמאס לאחרונה.
 
כזכור במערכה האחרונה חמאס יורה על אזרחי ישראל ירי רקטי רציף ואף ביו הראשון ללחימה מחבלים פרצו את הגבול עם מדינת ישראל רצחו אנשי כוחות ביטחון ואזרחים חפצים מפשע. מלבד זאת אזרחים וחיילים נלקחו וכרגע נמצאים בשבי החמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה