כסף וצרכנות

YES בבשורה ללקוחותיה: מתגייסים למען הילדים שבבית

לאור המצב הביטחוני והשבתת מערכת החינוך חברת yes מנגישה את קטגורית "יחד עם הילדים" עם כל מותגי התוכן הגדולים של הילדים שזמינים לצפייה ב- yes VOD בחינם
מערכת ice |  1
חברת yes (צילום shutterstock)
לאור המצב הביטחוני, ובמטרה להקל על השהייה בבתים, חברת yes מתגייסת למען הילדים שבבית ומנגישה את קטגורית "יחד עם הילדים". על מנת לאפשר לילדים הפוגה וצפייה בתכנים מותאמים.
הקטגוריה מכילה את התכנים המוכרים והאהובים: שעון המקצועות, שומקום (בכיכובה של אלה לי להב), PPS (בכיכובו של מרגי), בובספוג, הרעשנים, בלואי, המופלאה, לגו נינג'גו, סמי הכבאי, קוקמלון, חיפזון וזהירון ועוד. עם תחילת הלחימה הודיעה yes כי פתחת לכלל לקוחותיה מגוון רחב של ערוצים, ביניהם שלל תכני ילדים כולל yes VOD Kids  וערוץ 'ילדותי'.
שומקום - אלה לי להב בסדרה מוזיקלית מרגשת מבית היוצר של אורי גרוס ויואב צפיר. ללי גורדון היא מנהיגת חבורה של בני נוער בבית האומנה המדברי "שומקום" שסכנה מרחפת על קיומו.
PPS - יהונתן מרגי, כוכב הילדים והנוער, בדרמה מוסיקלית! יחד עם ריף נאמן, אברהם ארונסון ושחקנים אהובים נוספים. סמי הכבאי - הרפתקאותיו של כבאי אמיץ וטוב לב, הנחלץ לעזרת תושבי העיירה בעת צרה.
בובספוג - מי היה מאמין שספוג צהוב יכול לכבוש את העולם? בוב חי במעמקי הים בבית שהוא בעצם אננס. כול מה שהוא רוצה בחיים זה שכולם יהיו מאושרים ושמחים בחלקם כמוהו.
לגו נינג'גו - קאי, ג'יי, זאין וקול הם ארבעה נינג'ות שאומנו על ידי סנסיי וו. הם הביסו את לורד גארמאדון בעבר, והחזירו את השלווה לנינג'גו, אך השלווה לא נמשכת זמן רב ובמהרה הם נתקלים באיומים חדשים.
המופלאה - מרינט הייתה יכולה להיות עוד נערה רגילה שמנסה לנהל חיים רגילים אלא שלמרינט יש סוד: כשכוחות הרשע מאיימים על פריז, היא משנה צורה והופכת לחיפושית גיבורת-על ובעזרת חבריה טיקי והחתול השחור, הם מצילים את העיר פעם אחר פעם.
הרעשנים - סדרת אנימציה. לינקולן הוא ילד בן 10 המתגורר בבית אחד עם עשרת אחיותיו: לורי, לני, לונה, לואן, לין, לוסי, לולה ולאנה התאומות, ליסה והתינוקת לילי. העלילה תעקוב אחר נסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית של נשים.
חיפזון וזהירון - חיפזון וזהירון הם חברים טובים, שמציגים את השוני וההבדל של הזהיר, האחראי והשקול מול הפזיז המהיר והאימפולסיבי. בכל פרק יוצאים השניים לעוד הרפתקה לימודית בנושא בטיחות בדרכים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתגיסים למען ???
    בס"ד 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ מושחת שהורס את בני הנוער והעם והמדינה והעולם אם הסרטים שלהם.בגילוי אריות זימה ורצח בשביל בצע כסף..
    סגור