טלוויזיה

בעלה של עדן בן זקן נחשף: זה הריאליטי בו ישתתף

איש העסקים שנשוי לאחת הזמרות העסוקות והמצליחות בישראל בדרך להחשף אולי בפעם הראשונה בחייו באופן משמעותי, כאשר יקח חלק בריאליטי המצליח של HOT, גולסטאר
מערכת ice | 
אייל גולן עדן בן זקן ושוקי ביטון חוגגים (צילום מתוך האינסטגרם)
את עדן בן זקן אתם מכירים, את בעלה שוקי ביטון אולי קצת פחות. איש העסקים שנשוי לאחת הזמרות העסוקות והמצליחות בישראל בדרך להחשף אולי בפעם הראשונה בחייו באופן משמעותי, כאשר על פי TMI הוא לוהק לעונה החדשה של הריאליטי המצליח של HOT גולסטאר.
רק אמש פורסם כי העונה החדשה תצולם בספארי בדרום אפריקה, וכבר יש ליהוק אחדמסקרן כאשר איש חיי הלילה האגדי שירזי שהפך לאייקון בקרב המבלים הלהט"בים בישראל ובכלל ישתתף כשחקן מן המניין.

נזכיר כי לאחרונה דווח על רצף נוסף של ליהוקים לסרט המצופה. אחד המצטרפים החדשים הוא בנו של אייל גולן, ליאם גולן. גולן הצעיר יצטרף לנירו לוי שעוד מתאושש מהתאונה שהיה מעורב בה, זוהר ליבה ודין מירושניקוב. 
גולסטאר היא תוכנית דוקו-ריאליטי ישראלית שנוצרה והופקה על ידי סוכנות ADD עבור רשת HOT. התוכנית מציגה את פעילותה של נבחרת כדורגל המורכבת מידוענים. בכל פרק, הנבחרת עוברת חוויה משותפת אחרת כולל אימון והכנה לקראת המשחקים, המשחקים עצמם והתגובות לאחריהם. את הנבחרת מאמן שייע פייגנבוים, מאמן כדורגל ותיק וכדורגלן עבר. בסיום כל עונה הנבחרת מתכוננת למשחק הגמר, כאשר כל המשחקים הם בעצם הכנה למשחק זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה