טלוויזיה

יוצר ארץ נהדרת חושף רגעים קשים: "התוכנית לא רלוונטית"

יוצר תוכנית הסאטירה שמלווה כבר עשרים שנה את האירועים הפוליטיים בישראל, חשף רגעים קשים שמלווים את יצירת התוכנית, "קמנו לחושך, צריך לכתוב תוכנית חדשה"
שירה יום טוב | 
מולי שגב (צילום פלאש 90)
יוצר ארץ נהדרת מולי שגב מגיע הערב לתוכנית 30 עם ארז טל בקשת 12, ומשוחח איתו על תוכנית הסאטירה המצליחה שכבר 21 שנים מהווה חלק בלתי נפרד מסיקורי האירועים הפוליטיים בישראל.
יחד עם שגב התארחו באולפן 30 גם שני כהן וערן זרחוביץ' שמלווים את התוכנית עונות רבות. השלושה התייחסו לכך שהתוכנית אינה משודרת בשידור חי אלא מצולמת בסמוך לשידור. שגב הסביר, "השידור חי, בסוף הרווח השולי הזה לא שווה את זה שבכל זאת אי אפשר לעשות תיקונים קטנים. אז אנחנו מצלמים שעתיים שלוש לפני מאוד סמוך".
למרות היתרונות של הצילום מראש, הזכיר טל לשגב את אחד הרגעים הפוליטיים המשמעותיים שהתרחשו השנה, רגע לפני שידור התוכנית, שממוקמת בלוח השידורים בימי רביעי אחרי החדשות, "ואז בה יריב לוין ביום רביעי ההוא המפורסם עם נאום הרפורמה שלו כדי לדפוק אותכם לדעתי, הוא עשה את זה ביום רביעי... לפעמים זה מכוון"
שגב התייחס לאירוע שטרף את הקלפים לא רק במדינה אלא גם באותו שידור של התוכנית והודה, "לגמרי. לפעמים זה קורה, לפעמים זה מכוון. יש מקרים למשל עם עידית סילמן שפוצצה את הממשלה ההיא, זה היה בשבע בבוקר ביום הצילום. אז כמובן קמנו לחושך, צריך לכתוב תוכנית חדשה, מכל הכותבים מגיעים לאולפן, בלאגן וזה. אבל לפחות יכולנו לעשות משהו.
"יריב לוין - זה היה ביום רביעי, התוכנית כבר מוכנה, אני בחדר עריכה, תכף מתחילה והוא עולה ונותן את הנאום, יש מהפכה משפטית. עכשיו אתה יודע בשניה התוכנית נהיית לא רלוונטית לחלוטין, תוכנית של שבוע שעבר, שידור חוזר פעם ראשונה".
"כמה התבאסת?" שואל טל על האירוע, "נורא", הגיב שגב והוסיף בהומור אופייני, "והאמת שזה באמת בגלל זה אנחנו נגד הרפורמה כי הרפורמה מצויינת אבל זה שהוא עשה את זה ביום רביעי על הראש שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה