טלוויזיה

YES מתחדשת: הסדרה המדוברת בארה"ב מגיעה לישראל

"רווק הזהב" הסדרה המצופה ביותר בארצות הברית מגיעה לישראל ותשודר ב-YES, מדובר במסעדן בן 71 מאינדיאנה שמקבל הזדמנות להתאהב שוב, לאחר שנפרד מאשתו במשך 43 שנה ונפטרה ממחלה פתאומית. מדובר בסדרה שדומה לרווק רק לגילאים מבוגרים יותר. הסדרה תשודר החל מה-3.10 ב-YES VOD ו-STINGTV
מערכת ice | 
רווק הזהב (צילום YES)

אחרי הצלחת הענק של סדרת "הרווק", היה חסר ל"אומת הרווק" דבר אחד מרענן- "רווק הזהב". לראשונה עונה שבראשה עומד רווק מבוגר, מיושב, שיודע מה הוא רוצה ומה הוא מחפש באשת חלומותיו. זאת הסדרה הכי מצופה ומדוברת בארצות הברית, עומדת כיהלום של לוח השידורים החדש של ABC. הסדרה תשודר החל מה-3.10 ב-YES VOD ו-STINGTV.
 

קבלו את גארי טרנר, בן 71, מסעדן מאינדיאנה שחי כל חייו את החלום האמריקאי- הוא היה נשוי במשך 43 שנים לטוני, אהובת ליבו עוד מימי התיכון, אב לשתי בנות וסב לשתי נכדות שחייו המושלמים התנפצו כאשר טוני נפטרה ממחלה פתאומית ב-2017.
 


כעת, לאחר שאסף את השברים מקבל גארי הזדמנות להתאהב שוב, לחזור ולפתוח את ליבו לסיפור אהבה חדש, למצוא את השותפה המושלמת שאיתה יבלה את שארית חייו. הפעם בדרך פחות קונבנציונאלית. כמו בסדרת "הרווק" גם כאן יצטרפו אל גארי קבוצת נשים חכמות ומרגשות. אבל הפעם הגיל של כולן מעל 65 יש מאחוריהן חיים שלמים של ניסיון והן כמהות לניצוץ שיצית עתיד מלא באפשרויות. ביניהן: מאמנת כושר, מעודדת לשעבר של קבוצת הפוטבול של שיקגו, פסיכולוגית, שיננית, קואצ'רית, מורות ופאטי ג'יימס, אמו של הרווק לשעבר מעונה 25, מאט ג'יימס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה