טלוויזיה

הדוקו על הרב עובדיה יוסף מגיע ל-yes: תאריך העלייה נחשף

סדרה חדשה שעולה בחודש הבא ב-yes דוקו, צפויה לחשוף את כל הסיפורים מאחורי הרב עובדיה יוסף זצ"ל. החל מאירועי ילדותו, דרך התנגדות משפחתו לנישואיו עם מרגלית פטאל ועד הכניסה של אריה דרעי לכלא
מערכת ice | 
הרב עובדיה יוסף (צילום דוד רובינגר)
חברת yes מודיעה כי תשדר בחודש הבא פרויקט תעודה ייחודי בשני חלקים, לציון עשור למותו של המר"ן עובדיה יוסף. הסדרה הייחודית תשודר החל מה-18 באוקטובר, י"ג בחשוון, התאריך העברי לפטירתו. בשנתיים האחרונות קיבל הבמאי והמפיק עופר פנחסוב ("אהובה עוזרי: צלצולי פעמונים", "התזמורת") גישה ייחודית לאנשים שהיו הקרובים ביותר לרב בתקופות שונות של חייו.
בפרויקט החדש הוא מציג חשיפות בלעדיות - אישיות ופוליטיות, וקטעי ארכיון נדירים של הרב שישודרו לראשונה. 
החלק הראשון מתאר את קורותיו המוקדמים של הרב: מילדותו בשכונת בית ישראל בירושלים, עת החל להתבלט, נישואיו למרגלית פטאל למרות המצב הכלכלי הקשה והתנגדות המשפחה, הירידה למצרים שתשפיע רבות על פסיקותיו לעתיד, השיבה לישראל והספר הראשון שהוציא וקומם עליו רבנים שהחליטו לשרוף אותו.
בחלק השני הופכת הפוליטיקה לחלק משמעותי בחיי הרב, בני-משפחתו, ומקורביו: הפיכת ש"ס בידיו של אריה מכלוף דרעי לכוח אלקטורלי שלא ניתן להתעלם ממנו, הסערות הפוליטיות והאישיות בעקבות עמדותיו היוניות העקביות של הרב שאפשרו בהמשך את הסכמי אוסלו, הנתק הקשה עם בכור בניו, הרב יעקב יוסף והשבר הגדול כאשר האדם שטיפח מנערותו הורשע ונכלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה