טלוויזיה

בלגן בחדשות 12 ו-13: כבאיות ומד"א הוקפצו באופן בהול

כלל כוחות הביטחון באזור הגיעו לאחר שאדם דיווח להם כי באולפני חדשות 13 פרצה שריפה ובחדשות 12 עובד התמוטט ונזקק לטיפול רפואי, שניהם התבררו כלא יותר מאשר דיווחי שווא והנושא בבדיקה
מערכת ice |  1
חדשות 13, חדשות 12 (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)
על פי דיווח חריג מאוד שפרסם הערב (שני) כתב התרבות והרכילות של 'ישראל היום', ערן סויסה, מתברר כי לאולפני נווה אילן הגיעו בשעות האחרונות לא מעט כבאיות וניידות של מגן דוד אדום, שאף אחד לא באמת צריך.
כלל כוחות הביטחון באזור הגיעו לאחר שאדם דיווח להם כי באולפני חדשות 13 פרצה שריפה ובחדשות 12 עובד התמוטט ונזקק לטיפול רפואי, שניהם התבררו כלא יותר מאשר דיווחי שווא והנושא בבדיקה.

חדשות 13 דווקא זכתה ליחס מהבכירה לשעבר אילה חסון, שבשיחה עם יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל, תקפה בחריפות: "הם מחלקים לי ציונים? אני לא עונה להם. אני לא יורדת לרמה שלהם, לבריונות שלהם. מאז שעזבתי את 13 אני במקום אחר, אבל הם לא מתאוששים".
עוד היא טענה: "מה אתם חושבים? שהבעלים לא בהפסדים עצומים של המון כסף עם הרייטינג שקורס? הקנאה זה דבר שמעביר אדם מן העולם. מזל שהם לא שומעים את האנשים שעובדים בערוץ, אלו שלא בפרונט, מה הם חושבים עליהם, יש לי עוד הרבה חברים שם שאומרים לי דברים קשים מאוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איילה חסון המדהימה!! הפסידו אותך בערוץ 13 ובגדול!!!!
    חני 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוקבים אחרייך בעניין רב ובהנאה בערוץ 11!!!
    סגור