טלוויזיה

התוכנית החדשה של רשת 13 נחשפת: מתי תשודר לראשונה?

חודשים ארוכים מאז ההודעה על ליהוקה של מאיה ורטהיימר לתפקיד המנחה, "פסוורד" ברשת 13 תושק בשבוע הבא כשלצידה של ורטהיימר ינחה גם קובי מימון
שירה יום טוב | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר חוזרת למסך בשבוע הבא עם תפקיד הנחיה חדש בשעשועון חדש ברשת 13. ורטהיימר תתחיל להנחות את השעשועון  "פסוורד", לצד הקומיקאי קובי מימון, שהערב עוד סוגר חוב בקשת 12, כמתמודד העונה הנוכחית של רוקדים עם כוכבים שמגיעה לאירוע הגמר החגיגי שלה.
השעשועון צפוי לעלות ברשת 13 החל משלישי הבא, ובמרכזו תחרות זוגית על פיצוח סיסמה, בשילוב כוחות בין סלבריטאים לאנשים מן השורה, שמנסים יחד להשיג את הקוםה. את גרסתו האמריקאית מנחה אחד המגישים החשובים בעולם ג'ימי פאלון.
כזכור, לפני כשנתיים, ורטהיימר זכתה להחליף את המנחה לירון וייצמן בתכנית הריאליטי "אהבה חדשה" בערוץ רשת 13, ורטהיימר נבחרה לאחר התלבטות בינה לבין טאלנטית אחרת של הערוץ, ירדן הראל. 
כבר מהפרומו הראשון ניתן לראות מספר פרצופים מוכרים שעומדים להופיע בפרק הבכורה עם הופעה של אורלי זילברשץ, דנה פרידר, ועוד. מדובר בפורמט חדש שעולה ברשת 13, אחד מתוך סדרה של תוכניות שצפוי הערוץ לחנוך בחודשים האחרונים כשבין היתר על הכוונת "סטאר אקדמי" שתוביל נועה קירל, ו"פאקין אקספרס" - הגרסה המעודנת של המירוץ למיליון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה