טלוויזיה

קווין ספייסי לא ביצע תקיפות מיניות? בית המשפט בהכרעה דרמטית

השחקן זוכה האוסקר התמודד עם האישומים על תקיפות מיניות לכאורה שהתרחשו בין השנים 2004 ל-2006. בתום משפט דרמטי נקבע היא הוא חף מהאישומים
שירה יום טוב | 
קווין ספייסי מעיד בבית המשפט (צילום יוטיוב, shutterstock)
חבר מושבעים בלונדון קבע לפני שעה קלה כי השחקן זוכה האוסקר קווין ספייסי לא אשם בשבע תקיפות מיניות ושתי עבירות מין נוספות נגד ארבעה גברים, כך פורסם בכלי התקשורת.
הכוכב ההוליוודי, בן 64, התמודד עם אישומים היסטוריים בעבירות מין שהתרחשו לכאורה בין 2004 ל-2013, שבמהלכן שימש ספייסי כמנהל אמנותי בתיאטרון אולד ויק בבירה הבריטית. הוא הודה בחפותו בכל האישומים.
לספייסי היו דמעות בעיניים והוא הודה לחבר המושבעים לאחר הכרזת חפותו שמתרחש ביום סימבולי עבורו שכן היום הוא גם חוגג את יום הולדתו ה-64.
השופט מארק וול שלח את חבר המושבעים בבית המשפט סאות'וורק קראון בלונדון לשקול את פסקי הדין שלו ביום שני בשעה 12:45. זמן מקומי. לאחר 12 שעות ו-26 דקות של דיון על פני שלושה ימים, חבר המושבעים חזר ביום רביעי ומסר את פסק דינו לפיו ספייסי אינו אשם בכל הסעיפים.
ספייסי זכה בשני פרסי אוסקר על תפקידיו בסרטים "החשודים הרגילים" ו"אמריקן ביוטי". הוא חזר לשחק בשנים האחרונות לאחר שעזב את "בית הקלפים". השחקן כיכב בסדרת נטפליקס במשך חמש עונות לפני שפוטר ב-2017 בגלל האשמות על התנהגות בלתי הולמת על הסט ומחוצה לו.
בשנה שעברה, חבר מושבעים בניו יורק מצא אותו לא אחראי לפגיעה בהאשמות שהוא אסף את השחקן אנתוני ראפ והניח עליו אחרי מסיבה ב-1986.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה