טלוויזיה

קווין ספייסי נושם לרווחה: זוכה מניצול מיני של נער בן 14

חבר המושבעים זיכה את השחקן קווין ספייסי מתקיפה מינית של אנתוני ראפ, בעת שהיה נער בן 14 בלבד - וקבע שאין הוכחות למעשה. נגד ספייסי עדיין עומדות תביעות נוספות על הטרדה מינית
מערכת ice | 
קווין ספייסי מעיד בבית המשפט (צילום יוטיוב, shutterstock)
חבר מושבעים בבית המשפט בניו יורק זיכה אמש (חמישי) את הכוכב ההוליוודי קווין ספייסי בתביעה נגדו מצד השחקן אנתוני ראפ. האחרון תבע 40 מיליון דולר בטענה שהותקף מינית בהיותו נער בן 14 בלבד, אך לא הצליח להוכיח את המעשים. המשפט ארך כשלושה שבועות.
ספייסי (63) וראפ (50) שיחקו יחד במחזה בברודווי בשנות השמונים. לטענת ראפ, במהלך מסיבה שהתקיימה בדירתו של ספייסי במנהטן בשנת 1986, האחרון שהיה שיכור תקף אותו מינית, נשכב עליו והתחכך בו עד שראפ שהצליח להשתחרר. ספייסי מצדו הכחיש הכל וטען כי מעולם לא היה לבד עם ראפ.

לטענת עורכי דינו של ספייסי, ראפ בדה את התקיפה המינית והתבסס על סצינה מתוך מחזה ששיחק בו בעבר. בין השאר אמרו עורכי הדין כי ראפ קינא בהצלחתו של ספייסי בעוד הוא עצמו שחקן שמקבל רק תפקידים קטנים: "היום הוא מקבל יותר תשומת לב ממה שהוא קיבל בכל קריירת המשחק שלו", אמרה עורכת דינו של ספייסי, ג'ניפר קלר.
אנתוני ראפ ידוע בעיקר בזכות תפקידו בסדרת המדע הבדיוני "מסע בין כוכבים - דיסקברי", ובמחזות זמר בברודווי. הטענות נגד קווין ספייסי בדבר הטרדות מיניות הושמעו לראשונה כבר ב-2017, והובילו לסיום הקריירה ההוליוודית המצליחה שלו. זמן קצר לאחריהן הודה ספייסי כי הוא הומוסקסואל אך הכחיש כי הטריד מינית.
במהלך המשפט העיד ספייסי על הדוכן כי לא יצא מהארון כל השנים מאחר ואביו היה ניאו-נאצי.
למרות הזיכוי אמש, ספייסי עדיין בצרות מאחר ובבריטניה תלוי ועומד נגדו כתב אישום בארבע עבירות של תקיפה מינית, ועבירה נוספת של שידול אדם לפעילות מינית חודרנית ללא הסכמה. משפטו בבריטניה צפוי להתקיים בתחילת חודש יוני 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה