טלוויזיה

חיים כהן ורותי ברודו חצו את הגבול? "איכס, גועל נפש"

לאחר שהשפים המוכרים הודיעו כי יפתחו מסעדות למרות ט' באב, אדל בספלוב החליטה להכנס בהם בכל הכוח: "גם ככה המצב במדינה שלנו לא טוב, למה להצית ולהדליק, ולעשות עוד רע?״
מערכת ice |  3
חיים כהן ורותי ברודו (צילום עודד קרני)
הקרע במדינה שנגרם לאור העברת חוק ביטול עילת הסבירות והמחאות הקשות והאלימות שהגיעו לאחר מכן, עומד לפגוע גם במה שהיה עד כה יום קדוש בהוויה הישראלית. ביזיון בט' באב עומד לקרות היום (רביעי), כאשר שורה של מסעדות בתל אביב יישארו פתוחות למרות שזו עבירה על החוק, כולל אלו של שופטי מאסטר שף חיים ורותי ברודו.
רק נראה כוכבת הריאלטי אדל בספלוב, לא כל כך אהבה את השרירים שעושים המסעדנים ובתור מי שמעידה על עצמה ימנית בהשקפותיה היא יצאה בחריפות נגדם: ״איכס, גועל נפש, גם ככה המצב במדינה שלנו לא טוב, למה להצית ולהדליק, ולעשות עוד רע?״.
כזכור, השף של מסעדת 'שילה', שרון כהן, הודיע כי הוא מתכוון לפתוח כרגיל למרות האיסור על ממכר מזון בערב היהודי הקדוש: "במסגרת החוזה החדש, מחר ערב ט' באב נהיה פתוחים כרגיל, חולדאי היקר, אנא אל תחלקו דוחו"ת, גם טאיזו של יובל בן נריה תפעל באופן דומה.
בן נריה החליט לאור המצב לפתוח גם הוא בניגוד לחוק ולספוג את הדו"ח אם יתקבל מעיריית תל אביב: "השנה זה מרגיש לי הרבה יותר חשוב לאור מה שקורה במדינה, ואנחנו נמצאים בלב המאבק ואנחנו רואים את אחינו ואחיותינו נלחצים מדי יום ונאבק ואני חושב שבעת הזו חשוב להישאר פתוחים וליברליים. אני קורא לאורחים שלנו להגיע בט' באב ולתמוך, קורא לראש עיריית תל אביב לבטל את העניין הזה עם הקנסות".
מתברר כעת שהתופעה הולכת ומתרחבת ככל שעוברות השעות. עוקבים של כתב קשת 12 נדב בורנשטיין טענו כי גם רותי ברודו פותחת את המסעדות שלה, מסעדת יפו-תל אביב של חיים כהן גם מקבלת הזמנת מקומות
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בשעה טובה ושכולם יפתחו שיהי טוב בארץ הזו
    הדר א. 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה שלך שיפתחו תיתעסקו בשלכם לא מבינה שהכול הזמן עוקבים אחרי האחר מה עושה
    סגור
  • 2.
    חיים וברדו
    רחל 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יושב במסעדות שלהם ? האליטה של ההפגנות ? בחרו צד ?
    סגור
  • 1.
    פחי אשפה
    השליח 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני רוצה לראות אותם פותחים ביום השואה עכשיו אני מבין את המשמיצים כסף כסף ורק כסף לט דמוקרטיה ולא בטיח
    סגור