טלוויזיה

דרמה ב"רוקדים עם כוכבים": זה הרקדן המפתיע ששודך לדנה גרוצקי

מגישת הטלוויזיה דנה גרוצקי ידעה לא מעט דרמות בתוכנית עד כה. היא הודחה רגע לפני השידורים החיים, חזרה בגלגל ההצלה ללא הרקדן המקורי שלה, ונאלצה להמשיך גם בלי הרקדן השני שעימו חזרה בגלגל ההצלה. מי הרקדן שימשיך איתה את התחרות?
שירה יום טוב | 
דנה גרוצקי רוקדים עם כוכבים (צילום שי פרנקו)
אחרי שהודחה, החליפה את הרקדן המקורי שצוות לה, וחזרה בגלגל ההצלה, דנה גרוצקי חוזרת לתחרות עם שידוך חדש ומפתיע לרחבה. לאחר שבועות של דיסקרטיות מצד ההפקה, הערב נחשפת בשידור חי זהותו המפתיעה של הרקדן שילווה את גרוצקי מעתה. בהפקה הצליחו גם ברגעי ההתארגנות שתועדו היום בלי סוף על ידי המתמודדים, להחביא את זהותו של הרקדן החדש שילווה את מגישת לילה טוב עם גיא פינס עם חזרתה לעונה ואחרי פירוק הציוות הקודם.
כעת מתגלה כי בעקבות פציעתה של נסרין קדרי, הרקדן המקצועי שליווה אותה רפאל, יעבור לרקוד עם דנה גרוצקי.
בשבוע נערכה תוכנית ההזדמנות האחרונה של רוקדים עם כוכבים לקראת סגירת הנבחרת שתתמודד בתחרות השידורים החיים. בזמן שארבעת הזוגות שהתמודדו אמש על הכרטיס הראשון נעמדו על הרחבה בתחילת הערב, הקהל בבית הופתע לגלות שלדנה גרוצקי מצוות רקדן חדש. לוסי איוב הציגה אותו והסבירה, סרגיי הוא הרקדן החדש של דנה" וציינה, "אם הם יחזרו לנבחרת הם ימשיכו יחד, אז ברוך הבא ובהצלחה".
במהלך התחרות כבר שודר פרק בו נאלצו בהפקה לחפש רקדן מחליף, כאשר הרקדן של קים אור אזולאי, עידן, נפצע במהלך החזרות. כעת לא ניתנה התייחסות להתחלפות של הרקדן המקורי שליווה את גרוצקי עד להדחה רגע לפני השידור החי. רק בהמשך התייחסה איוב לעובדה שמדובר ברקדן חדש והסבירה כי "איליה פרש מהתחרות מסיבות אישיות, וככה קיבלו את הציוות החדש הזה".
סרגיי ודנה הציגו את הרשמים שלהם מהזוגיות הקצרה ודנה סיכמה את הדברים בהשתאות מעניינת, כשציינה לגבי סרגיי כי "הוא מקצוען", ומלמד אותה מה שצריך למרות שלא יודע לדבר עברית. ואכן השניים הביאו ביצוע מעולה של ואלס וינאי והצליחו לקבל את ההזדמנות האחרונה לחזור לנבחרת. 
אלא שדיווחים שונים הצביעו על כך שהחלפתו של איליה נבעה מהעדפה של הכוכבת שהרגישה לאורך העונה שהציוות שניתן לה מלכתחילה לא התאים לה כך שאיליה למעשה נותר בחוץ שלא ביוזמתו.
בינתיים, סרגיי גם לא יזכה להמשיך עם גרוצקי את העונה למרות ההעפלה המרשימה שרשמו אמש, וזאת בשל פציעה. גרוצקי תחזור אם כך לרחבה בשבוע הבא עם רקדן שלישי ששמו טרם נחשף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה