טלוויזיה

הבלאגן בהוליווד משבית את צילומי טהרן: השקת הסדרה תידחה?

הסדרה האהובה שזכתה להצלחה חסרת תקדים מסביב לעולם אמורה להגיע לסיום שלב הצילומים בסוף השבוע, כך חשפה ניב סולטן שמגלמת את הדמות הראשית
שירה יום טוב | 
טהרן (צילום באדיבות Apple TV וכאן 11)
ניב סולטן חושפת בעמוד האינסטגרם שלה כי בעקבות שביתת השחקנים והתסריטאים בהוליווד, גם הפקת טהרן נעצרה, ממש רגע לפני הסוף. סולטן שהעלתה במהלך תקופת הצילום תמונות שכוללות מעין ספירה לאחור לסיום הצילומים, שמרחשים על פני יותר מחצי שנה באתונה, חזרה ליוון ועדכנה משם שחמשת ימי הצילום האחרונים נמצאים כעת בהקפאה.
סולטן שיתפה את עוקביה, "השבוע הזה היה אמור להיות שבוע הצילומים האחרון שלנו, אבל בעקבות הסאגה של השביתה נאלצנו להפסיק לעבוד רק חמישה ימים לפני הסוף. 87/93 - כמעט הגענו!!! זה מרגיש מוזר אחרי שבעה חודשים אבל זה רק אומר שאני שמחה לראות את כל האהובים שלי פה לעוד חמישה ימים וטוב שכך כי אני שונאת פרידות. אז חזרתי לאתונה כדי לארוז את הדברים שלי ולהיפרד כמו שצריך (באופן זמני!) מהאנשים, האוכל והמקומות שאני אוהבת".
השביתה ההיסטורית מתרחשת לאחר המלצת האיגוד המייצג את השחקנים והשחקניות בהוליווד על יציאה לשביתה אחרי שלא הגיעו להסכמה ראויה עם האולפנים הגדולים ורשתות הסטרימינג. מדובר בשביתה הסימולטנית ראשונה של תסריטאים ושחקנים הוליוודים מזה יותר מ-60 שנה. בהצהרה, האיגוד (Sag-Aftra), המייצג כ-160,000 שחקנים, אמר כי ועדת המשא ומתן שלה הצביעה פה אחד להמליץ על שביתה. המועצה הארצית תחליט מאוחר יותר בחמישי.
מעבר לעיכובים בעליות לאקרנים וקמפיינים פרסום עבור סרטים שיצאו או עתידים לצאת, השביתה עשויה גם לדחות את פרסי האמי עד סוף הסתיו, או אפילו לשנה הבאה, כך דיווחו פרסומים בתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה