טלוויזיה

כוכב "איירון מן" מוסר את רכבו: כך תוכלו לזכות בו

רוברט דאוני ג'וניור מככב בסדרה חדשה מבית discovery+ "מכוניות החלומות של רוברט דאוני ג'וניור" בה הוא יהפוך את המכוניות האהובות שלו, לירוקות לסביבה. בנוסף, דאוני ג'וניור הודיע כי ימסור את אחד מהרכבים בהצעה מעניינת
מערכת ice |  1
רוברט דאוני גוניור (צילום יחצ)
בסדרה חדשה מבית discovery+ שעלתה לאוויר בישראל ללקוחות yes ו–STING TV, "מכוניות החלומות של רוברט דאוני ג'וניור", רוברט דאוני ג'וניור יוצא לדרך ירוקה ומרתקת. התוכנית מפגישה בין שתי התשוקות הגדולות ביותר של השחקן ההוליוודי: מכוניות קלאסיות ומאבק במשבר האקלים.
יחד עם צוות מומחים ומכונאי רכב מוכשרים, יהפוך בכל פרק רכב מהאוסף הפרטי שלו לחזק יותר, חדשני, והכי חשוב – לידידותי לסביבה. המשימה היא לשמר את הנשמה והאייקוניות של המכוניות האהובות שלו אל עבר העתיד, תוך צמצום טביעת הרגל הפחמנית שלהן.
המוטיבציה מאחורי המשימה של דאוני ג'וניור היא אישית במיוחד. הוא מסביר, "אני נער אמריקאי טיפוסי, שגדל בניו יורק וצפה בסרטים אמריקאיים. עם השנים, צברתי חפצים, זה מה שחשבתי שאתה נועד לעשות כשאתה מצליח – לצבור דברים מוחשיים שמסמלים את ההצלחה. היום, סדר העדיפויות שלי נמצא במקום אחר לחלוטין, ובכל זאת, אני עדיין אוהב את המכוניות שאספתי. אני מרגיש שהן מייצגות משהו יפה ומיוחד מהעבר. לכן, אני רוצה להביא אותן להווה, אולי אפילו לעתיד".
בהזדמנות חד פעמית, דאוני ג'וניור מעניק למעריצים ולחובבי רכב הזדמנות לזכות באחד מששת הרכבים מהאוסף האישי שלו שעברו שינוי אקולוגי. החל מפברואר 2024 יתקיימו הגרלות לאורך השנה, ויציעו למשתתפים את ההזדמנות להחזיק בפיסת היסטוריית רכב המשלבת רכבי וינטג' עם טכנולוגיות חדשניות. ההכנסות מההגרלות יתמכו בפעילות פורצת הדרך של FootPrint Coalition בפיתוח טכנולוגיות לריפוי והגנה על הסביבה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטורף
    עידו 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובה צפייה סדרה מטורפת לחובבי רכב
    סגור