טלוויזיה

אחרי הזעם באולפן: שופטת ומשתתף "רוקדים עם כוכבים" בסולחה

הסערה שהתרחשה באולפן רוקדים עם כוכבים נשארת מאחור: הרקדנים, הכוכבים והשופטים נפגשו ליום צילומים נוסף, וזה מה שקרה שם
מערכת ice |  9
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
שלשום, בחלק השני של המסיבה הישראלית שנערכה בתוכנית, השופטות בפאנל הגיעו לטונים גבוהים לאחר שהרקדן ארטיום ליסקובסקי, בן זוגה לריקודים של עדי חבשוש, הגיב בזלזול לביקורת מצד שתי השופטות.
לאחר ביצוע הריקוד של ארטיום ועדי, שנחשבת למתמודדת מובילה העונה, ספג ביקורת, הרקדן בחר לתקוף את דברי השופטות, בחירה שגרמה בסוף לדרמה לא קטנה בין השולחן לרקדן, כשרונה לי שמעון ממש התפרצה על המתמודד.
ברגעים אלו מתקיים יום צילומים נוסף של התוכנית, והראשון מאז התקרית האמורה שכן שלב השידורים החיים כבר מעבר לפינה. ארטיום ורונה לי לא עברו כרגיל לסדר היום, ולפי תמונות שעלו בעמוד האינסטגרם של ערב טוב עם גיא פינס, נצפתה באולפן סצינת "סולחה" מרגשת, והשניים יישרו ביניהם את ההדורים.
הבוקר ארונוב, נשאלה בסשן שאלות תשובות באינסטגרם שלה,"איך את מרגישה לגבי מה קרה עם ארטיום ברוקדים שלשום?", ולמרות הדרמה שנצפתה על המסך, הפתיעה בתשובה מכילה מול הסיטואציה.
"הכל קול" ענתה ארונות והוסיפה, "זה שלו לא קשור אלי. גם אני ברחתי מהאולפן בבכי כשקיבלתי מקום שני. לפעמי זה כל כלך חשוב לרקדנים שהם לא מצליחים לשלוט ברגשות וזה אנושי".
 

הרקדן שעד כה רושם הישגים מרשימים ובשנה שעברה הגיע לגמר, אמר על הביקורת של אנה בזלזול: "אני די בשוק ממה שנאמר פה כי יותר מזה אי אפשר להתפוצץ, אני מאוד מצטער, אני לא יודע לאן אפשר יותר".


בתגובה לליסקובסקי, השופטת רונה לי שמעון לא הצליחה להישאר אדישה והגיבה בכעס "אני מסכימה עם כל מה שאנה אמרה, משהו בך (עדי) קצת יותר פראי ממה שקרה כאן היום", ארטיום המשיך בפרצופים מאוכזבים וזז הצידה בזמן הביקורת של רונה לי, שהגיבה: "ארטיום לא צריך להגיד 'לא' על דברים שאני אומרת, זה מאוד לא יפה. אין לי מה להוסיף, מה זה ההתנהגות הזאת סליחה? חוצפה, חוצפה, למה אתה עונה לאנה? פשוט חוצפה, לאיזה תלמיד היית נותן לענות לך ככה?".
 


 

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הבחור לא צריך לדבר כך בכל מצב
    דן 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גמני חושב שהביקורת היתה קטנונית
    סגור
  • 7.
    אלוף
    א.א 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הרקדן ארטיום אחד הרקדנים הענקים שש לנו. ועדי חבשוש זכתה לרקוד עם האלוף.אולי ארטיום לא היה צריך להגיב אבל רונה לי הגזימה עם התגובה חוצפה חוצפה ככה לא מדברים לאנה ארונוב.ועוד בעצבים. הגזמת רונה לי. הצופים לא קיבלו את התגובה שלך. ובצדק. קצת לנשום לפני תגובה קיצונית
    סגור
  • 6.
    רונה לי קטנונית עם אגו מנופח
    חן 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    קשה לראות על המסך את רונה לי כמו ילדה קטנה...
    סגור
  • 5.
    מאוסה וגסת רוח.משתדלת לא לצפות בה
    קוראת 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ויקומו המלפפונים ויכו את הגנן. רקדנית אולי טובה אבל לא מעבר לזה. מדברת בבוטות לדוד כשאין לה עשירית מן הידע שלו ובוודאי כשהוא מבוגר ממנה. משתלטת בכוח על שולחן השופטים .( אם אני מברבר סימן שאני קיים ).דוד מתנהג כל כך יפה. לא עונה לה בבוטות. . באיזו זכות קמה אישה הזויה כזו וצועקת חוצפה . מתנהלת כמי שחסרת ברקסים לחלוטין התעייפתי ממנה ומן ההצגות שלה. מקווה שבעונה הבאה לא תשתתף.
    סגור
  • 4.
    רונה לי שמעון והרקדן בסולחה .
    תמרי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לרונה לי שמעון והרקדן !!!! לא משנה מי יזם את ההתנצלות !!!! לבקש סליחה ולהודות בטעיות זו מעלה אלוקית !!!! וזו השראה לכולם שאפשר גם אחרת , ולא בושה לבקש סליחה ,ההיפך הוא זה מראה על אופיו של הבן אדם כמה נשמה טובה יש להם !!!!!! כל הכבוד !!!! זו השראה לכולם!!!
    סגור
  • 3.
    חמודים ממש
    שלום! 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכולנו יכול לקרות...הכי חשוב ליישר קו ולעשות סולחה! דוגמה טובה וחיובית לצופים
    סגור
  • 2.
    הגברת שמעונה לי ההזויה
    שג 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כבר שנים לא שייכת לתחום הריקוד, הפכה להיות שחקנית. מה לה ולריקוד? סטטיק עשה עסק גרוע מאוד לא בדק את הנכס שמעונה לי וחשב שמצא יהלום, אפילו קנה קש היא לא בשבילו. איזה פה של ג'ורה יש לה ... כמה רוע.
    סגור
  • 1.
    היא לא מבינה שהוא לא תלמיד. הוא אלוף שיכול ללמד גם אותה (ל"ת)
    ישראל 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • רוקד יותר טוב ממנה
    חן 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בושה של התנהגות קטנונית של רונה לי
    סגור