טלוויזיה

הרשות השניה מגיבה להחלטת בג"ץ: "פעלנו באופן מקצועי כמתחייב"

הבשורה המשמעותית בשוק התקשורת היום הצליחה להכעיס את חברת הוט, אך ברשות השניה מגיבים אחרת על החלטת בג"ץ: "פעלנו על פי הוראות הדין"
מערכת ice | 
מהפכה בטלוויזיה (צילום unsplash)
מטעם הרשות השניה לרדיו ולטלוויזיה מתייחסים היום לפרשה המשפטית שהתנהלת בין שתי ענקיות התוכן בשנה האחרונה, וזאת בעקבות עסקת המכירה של RGE וקשת, והקמת מיזם סטרימינג משותף בשם freetv.
נזכיר כי לפני שנה חברת הוט הגישה תביעה בטענה כי המהלך שקיבל את אישור רשות התחרות, פוגע בתחרותיות וסותר את חוקי התקשורת והרשות השניה המחייבים במדינת ישראל. הבוקר הודיע בג"ץ כי העתירה נדחית וכי מיזם freetv יכול להמשיך בפעילותו.
הרשות השנייה שיוצגה על ידי עוה"ד יוסי לוי, עופר קורלנדר, אסף הדני וירדן ליכטמן - יוסי לוי ושות'; יוצאת כעת בהתייחסות להחלטת בג"צ לדחיית הערעור של הוט על אישור מיזם Free TV: "פסק הדין שדחה את עתירת הוט ואישר את החלטת הרשות השנייה מוכיח כי הרשות פעלה באופן מקצועי כמתחייב על פי הוראות הדין ולמען הציבור הישראלי.
כידוע, החלטת הרשות השנייה לאישור המיזם כללה תנאים המגנים על היצע ערוצי הטלוויזיה לציבור, התחרות לציבור הצופים והיצירה הישראלית. בעידן של יוקר המחייה, הגברת התחרות פועלת לטובת הצרכן הישראלי".
בהוט לעומת זאת הגיבו: "משמעות ההחלטה הינה פירוק מוחלט של המבנים הקיימים בשוק השידורים, HOT לומדת את ההחלטה ותפעל בהתאמה".
מ-Freetv נמסר: "מברכים על החלטת בית המשפט העליון, כפי שאמרנו לאורך כל הדרך, FreeTV הביאה לפתיחת התחרות בטלווזיה ובחודשים האחרונים היא מעוררת מהפכה צרכנית של שקיפות, הוגנות והורדת מחירים לכל צרכני הטלווזיה בישראל. לצערנו, מה שעומד לנגד עיניו של מונופול הוט הוא  האינטרס הכלכלי  בלבד - לשמר את המחירים שהיא גובה מהצרכנים בישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה