טלוויזיה

נועה קירל מגיבה לראשונה להשפלה בכנסת: "שיחשוב מה שירצה"

בריאיון לחדשות הבוקר בקשת 12, רסקין תהה: "זה ברור שלכל אחד מותר, אחרי החיבוק שקיבלת מהמדינה, זה לא אכזב אותך שזה מה שהיה לו להגיד?". קירל ענתה לו על כך: "לא. יש גם את זה. רוב הדעות, ברוך השם, הן של גאווה ויש גם דעות כאלה וזה בסדר גמור"
מערכת ice |  4
משה גפני, נועה קירל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ Eurovision Song Contest)
דיוני התקציב נפתחו אתמול דווקא עם נציגת ישראל לאירוויזיון נועה קירל, כאשר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני עורר סערה כשהציע "לתרום לה קצת בגדים". התגובות לא איחרו לבוא, וכעת הזמרת מגיבה לראשונה לדבריו.
בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12 היא אמרה: "אני באמת חושבת שלכל אחד יש את הזכות להביע את הדעה שלו וזאת הדעה שלו ואני מכבדת אותה. שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה, וזה שלו, זה בסדר גמור".
רסקין תהה: "זה ברור שלכל אחד מותר, אחרי החיבוק שקיבלת מהמדינה, זה לא אכזב אותך שזה מה שהיה לו להגיד?". קירל ענתה לו על כך: "לא. יש גם את זה. רוב הדעות, ברוך השם, הן של גאווה ויש גם דעות כאלה וזה בסדר גמור".
על כעסו של סגן שר החוץ של פולין, קירל טענה: "אני לא יודעת אם יודעים אבל אני מצלמת המון קליפים בפולין, גם את 'יוניקורן' צילמתי בפולין, אז אני ופולין זה ממש סיפור אהבה שנמשך כמה זמן. כשנתנו לי את הדוז פואה, אז אמרתי שזה ניצחון עבורי כי על אדמת פולין קרה מה שקרה בשואה למשפחה שלי. כמובן שהתכוונתי שזה קרה על אדמת פולין ושדברים יצאו מהקשרם אבל אני מכירה את זה, אני לא מתרגשת. זה קורה לפעמים. אני בטוחה שאני אפגש עם שר החוץ הפולני וניפגש והוא יבין את התמונה". 
כזכור, גפני (יהדות התורה) תקף בנאומו את "קמפיין ההסתה נגד הציבור החרדי" כשרמז לדבריה של גלית גוטמן: "אומרים 'מוצצי דם'. שתתבייש לה, אני לא יודע מי זו". והוסיף: "יש לי נכדה, הנכדה הזאת עובדת, התחתנה ונולד לה בן. היא תורמת לכלכלת המדינה והיא עובדת בהייטק יחד עם החברות החרדיות שלה שלמדו בסמינר בבני ברק. בית הספר שלה היה מתוקצב בחצי מבית ספר ממלכתי מקביל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גפני צודק ולא רק הוא..
    משה לוי 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גפני צודק ולא רק הוא חושב ככה .הרבה מאוד אנשים ולא דתיים..ועוד רוצים שילמדו עלייה בבית ספר אתם רציניים !!!
    סגור
  • 3.
    גפני צודק
    רוי 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הופעתה של קירל היתה מבישה שמתאימה למופע פורנו במועדני סקס
    סגור
  • 2.
    נעה מדהימה ובוגרת.תשובה מהממת פשוט לכבד כל אחד עם הדיעו (ל"ת)
    מיכל 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    מה מסריח יותר
    שוקי הסמן 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מידה כנגד מידה צעקת הוולט על פריצות של נועה קירל ???ומתן כיסוי של הבת חיבת להיענות בצעקה נגדית שלנו במתן דיאודורנט לחרדים !! תארו לעצמכם . יוני יולי אוגוסט בשיא החום עם החליפות השחורות לא אנושי לעבור לייד!!
    סגור