טלוויזיה

זהבה גלאון חושפת בדמעות: "אני סוחבת את זה איתי"

יו"ר מפלגת מרצ לשעבר חזרה לשכונה בה גדלה כילדה והתרגשה עד דמעות: "כל הבניינים האלה היו בנייני עולים. להיות ילדת עולים זאת תחושה מאוד חזקה. והאמת שזה די מרגש אותי, פתאום לחזור לכאן"
מערכת ice |  2
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
יו"ר מפלגת מרצ לשעבר, זהבה גלאון, התראיינה לתכנית "אנשים" של קשת 12 ובפרק שישודר הערב (שלישי) היא חוזרת למקום שבו גדלה. גלאון נולדה בווילנה, עיר הבירה של ליטא (אז חלק מברית המועצות) בשם זלטה (גולדה) שניפיצקי, לאריה ויפה שניפיצקי, ניצולי השואה. בשנת 1960, כשהייתה בת ארבע, עלתה עם משפחתה לישראל והתגוררה כשנה במעברת פרדס רובין (כיום גבעת שמואל) ולאחר מכן עברה לפתח תקווה.
בפרק של "אנשים", גלאון כאמור חזרה למחוזות בהם גדלה, מה שלהפתעתה ריגש אותה וגרם לה להיזכר איך הילדות שלה השפיעה עליה. "כל הבניינים האלה היו בנייני עולים. להיות ילדת עולים זאת תחושה מאוד חזקה. והאמת שזה די מרגש אותי, פתאום לחזור לכאן, את יודעת", היא אמרה עם קול רועד.
היא המשיכה: "זה לקח זמן להבין שזה מה יש. אני סוחבת את זה, אני סוחבת את הסיפורים האלה. ואני חושבת שזה עיצב אותי, בסופו של דבר. כשעמדתי על דעתי הבוגרת יותר, אז בעצם הבנתי שהבית זה שגדלתי פה, בסוף עיצב אותי, אין חוכמות. לא הבנתי שזה ירגש אותי פתאום".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלוהים ישלח לה סרטן (ל"ת)
    ניר 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • גועל נפש של תגובה (ל"ת)
    חיים 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור