טלוויזיה

אילנית לוי חושפת: "קשה לשמוע את הסיפור הזה"

עידו רוזנבלום ואבי נוסבאום טענו כלפי המגישה שלא מפסיקה לגולל את ההיכרות שלה עם שירי מימון: "אם אנחנו נשמע את הסיפור הזה עוד פעם אחת. היא מספרת לנו את זה כל תוכנית, שלוש פעמים בתוכנית, הלוואי פעם אחת", ואיך היא הגיבה?
מערכת ice |  1
אילנית לוי (צילום פייסבוק/ אילנית לוי)
אמש (שלישי) עלתה לשידור בקשת 12 תכנית בידור מוזיקלית חדשה מבית היוצר של ״הזמר במסכה״ בשם ״רואים את הקול״ המבוססת על הפורמט הבינלאומי המצליח I Can See Your Voice. ללא סטטיק, אופירה אסייג, צדי צרפתי ושחר חסון, תתכנית החדשה תעלה לשידור כשחברי הפאנל כנראה לא ממש ידעו מה מצפה להם.
הצוות של 'גיא פינס' הגיע לבדוק איתם מאחורי הקלעים מה צריך כדי לגלות את הזייפנים, שירי מימון, הזמרת המקצועית היחידה בפאנל, הסבירה את היתרון שלה: "היתרון יחסי עליהם, בגלל שאני יכולה לקרוא קצת שפת גוף", ארז טל מעט זלזל: "שירי באה ואמרה: 'אני יכולה להסביר לכם כי אני זמרת ושעושים ליפסינק זה כך וכך'. והכל קרס".

אילנית לוי לא הפסיקה לספר על ההיכרות המוקדמת שלה עם מימון. "אם אנחנו נשמע את הסיפור הזה עוד פעם אחת. היא מספרת לנו את זה כל תוכנית, שלוש פעמים בתוכנית, הלוואי פעם אחת", התלוננו אבי נוסבאום ועידו רוזנבלום.
אילנית תפסה אותם על חם ואמרה: "מי שלא יודע אני ושירי היינו שש שנים בלהקת נוער יחד ומאוד קשה לשמוע את הסיפור הזה". נוסבאום מוסיף לה עקיצה לסיום: "מה זה לא יודעים? הלן קלר כבר יודעת על הסיפור הזה. די"..
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילנית את לא מגלה כלום
    אבי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספרת שקריים אילנית כי היא לא מגלה כלום השלוכית הזאת נידחפת לכל תוכנית מתה על כסף בחורה רדודה 0 שכל לא להאמין לה
    סגור