טלוויזיה

אשתו של אסף אמדורסקי מתפוצצת: "אשה סוג ז', תובעת אותך"

ג'וזפין, זוגתו של הזמר התבאסה לגלות כי הוא היה השבלול במהלך כל העונה של הזמר במסכה עד הגמר וכתבה בסטורי שהעלתה בהומור: "תמונה שלנו בדרך לבית משפט, כי לא גילית לי שאתה השבלול, ונדרתי למלא אנשים, שזה לא אתה"
מערכת ice |  1
אסף אמדורסקי (צילום קשת 12)
אחת החשיפות הכי מפתיעות בתולדות "הזמר במסכה" של קשת 12 נרשמה אמש (שבת) כאשר התברר כי מי שהסתתר מאחורי מסכת השבלול נחשף ומדובר היה באסף אמדורסקי שהתגלה לעיני פאנל השופטים ההמום.
"אני רוצה תמונה של הפרצוף של סטטיק", אמר אמדורסקי ברגעי ההלם. "אני לא מאמינה לך, אנחנו רגילים לקבל סטירות, אבל כזאת סטירה לא קיבלתי המון זמן", הוסיפה אופירה ההמומה. "אתה באמת רוקסטאר אמדורסקי", סיכם סטטיק. אחרי חשיפה כזאת.

אבל מסתבר שאת ההצגה דווקא מי שגנבה הייתה אשתו של אמדורסקי, ג'וזפין, שדי כעסה על בעלה שלא גילה ובעיקר גם על עצמה שלא הצליחה לזהות זאת במשך כל התקופה שהתכנית שודרה. בסטורי שלה כתבה: "אישה סוג ז׳ שלא מזהה את האיש שחיה איתו עשור, כי שמו לו מחושים. נו באמת".
לאחר מכן העלתה תמונה משותפת של השניים וכתבה בלי להתבלבל: "תמונה שלנו בדרך לבית משפט, כי לא גילית לי שאתה השבלול, ונדרתי למלא אנשים, שזה לא אתה, ועכשיו אני תובעת אותך". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסף אתה אדם מדהים וזמר מדהים (ל"ת)
    במ 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור