טלוויזיה

כוכב נינג'ה ישראל בהלם: "לא מעכל את מה שקרה"

עונת הדו קרב של 'נינג'ה ישראל' ממשיכה לגבות קורבנות עם הדחתו המפתיעה של כוכב העונות הקודמות - יוסי בן יוסף, שהתקשה לעכל את ההדחה: "אני נותן לרגשות לצוף, זה מבאס וכואב"
מערכת ice | 
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
עונת הדו קרב של 'נינג'ה ישראל' ממשיכה לגבות קורבנות, כאשר ההדחות המפתיעות נמשכות והגיעו אמש (שני) לשיא חדש, כאשר אחד המתמודדים החזקים בעונות האחרונות, יוסי בן יוסף, סיים את דרכו עוד בשלב המוקדמות ולא יהיה בחצי הגמר העונה, הדחה שהתקבלה בהלם מצד המגישים אסי עזר, רותם סלע, ניב רסקין, ירדן ג'רבי ויובל שמלא, שלא האמינו למראה עיניהם.
לאחר ההדחה יוסי בן יוסף היה נראה בסערת רגשות והלך לעבר המזח, כאשר רק לאחר דקות ארוכות חזר לראיון ההדחה שלו לבר זומר ואמר: "אני 'בסדר' כי אני אומר שאני בסדר, אבל אני די מעכל עכשיו הכל. אני נותן לרגשות לצוף, לא כל כך מעכל את מה שקרה איתי עכשיו. הכל מעורבל. זה מבאס וכואב. אצטרך לחזור הביתה, להכיל את זה ולקבל את זה".

"זה תמיד יכול לקרות, זה חלק מהספורט. אתה מתאמן שנים למשהו, כמו באולימפיאדה, יש לך 10 שניות לבצע - ובסוף זה לא קורה. באותו רגע שהבנתי שאני לא ממשיך, ראיתי את המצלמות ואת המשפחה ואמרתי: רגע, סטופ, לך לצד. הסתכלתי על הים, נשמתי, הזכרתי לעצמי שהכל בסדר, שזו תחרות ושיש עוד עשרות תחרויות. זה קצת לא נעים, אבל צריך לתת לזה מקום וזה יעבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה