טלוויזיה

קופה ראשית בבשורה אדירה: תאריך ההשקה של העונה החדשה נחשף

בשורה אדירה לחובבי קופה ראשית בכאן 11: העונה הרביעית של הסדרה האהובה תעלה לאוויר עם שני פרקי בכורה רצופים ביום העצמאות הקרוב 26.4 (יום רביעי) 
מערכת ice |  1
צוות קופה ראשית (צילום אנה פולנסקי, כאן דיגיטל)
קופה ראשית בכאן 11 הפכה לאחת הסדרות האהובות ביותר בישראל. הקומדיה המטורפת זכתה בשלוש העונות הראשונות להצלחה אדירה וכל דמות ודמות בסדרה הפכו לקאלט של ממש.
רק לאחרונה הסתיימה הצילומים לעונה הרביעית במספר של הסדרה האהובה, כאשר בנוסף למספר דמויות חדשות, מי שתיקח חלק בתפקיד אורח בעונה הזו היא לא אחרת מאשר כוכבת הפופ הישראלית המצליחה נועה קירל, שתמשיך את השנה החלומית שלה עם תפקיד משעשע בתוכנית האהובה.
לאחרונה עלו דיווחים כי העונה החדשה של קופה ראשית תעלה בקיץ הקרוב. היום (שני) על רקע האיומים מצד שר התקשורת שלמה קרעי לסגור את תאגיד השידור בישראל, בכאן 11 הוציאו הודעה משמחת במיוחד לחובבי הסדרה האהובה, לפיה ישודרו שני פרקי הבכורה של הסדרה ביום העצמאות הקרוב.
בהודעה שהוציאו בכן 11 נכתב: "סטופ, כיבוי, אישור! עדכון לוח שידורים כאן 11 - כאן 11 חושפים את תאריך עליית העונה החדשה של סדרת הקאלט "קופה ראשית", מוכנים?!הסדרה תעלה במוצאי יום העצמאות, בתאריך 26.4 (יום רביעי) בשני פרקים ברצף. שיהיה לכולם שפע של חג!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה סידרה, שילמנו עליה ממיטב כספנו. (ל"ת)
    יוגב 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור