טלוויזיה

נועה קירל בקריירה חדשה: תשחק באחת הסדרות האהובות ביותר בישראל

נועה קירל לקחה היום חלק בצילומים של העונה הרביעית של קופה ראשית בכאן 11, שתסיים השבוע את הצילומים לפני עליית הסדרה בעוד כחצי שנה. צפו
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ גלגלצ)
קופה ראשית בכאן 11 הפכה לאחת הסדרות האהובות ביותר בישראל. הקומדיה המטורפת זכתה בשלוש העונות הראשונות להצלחה אדירה וכל דמות ודמות בסדרה הפכו לקאלט של ממש.
בימים אלו מצטלמת לה העונה הרביעית במספר של הסדרה האהובה, והיום (שני) נודע כי מי שתיקח חלק בתפקיד אורח בעונה הזו היא לא אחרת מאשר כוכבת הפופ הישראלית המצליחה נועה קירל, שתמשיך את השנה החלומית שלה עם תפקיד משעשע בתוכנית האהובה.
קירל העלתה סדרה של סטורים מיום הצילומים שנערך היום, בו כמובן לקחה חלק. קירל העלתה סטורי עם שתיים מהדמויות האהובות בסדרה, ניסים ואנטולי שמשמשים כקצבים בתפקידם בסדרה האהובה, וכתבה: "נועה בתפקיד אורח בקופה ראשית עונה 4. במהשך העלתה סטורי נוסף כשהיא מצטלמת היא כל חברי הקאסט. 
כידוע, צילומי הסדרה האהובה נמצאים כעת בשבוע האחרון שלהם, כאשר עלייתה של הסדרה קרובה מתמיד. לפי פרסומים בתאגיד השידור הציבורי התכנית תעלה לשידור "בעוד חצי שנה לפחות", כמו כן לפי חלק מהערכות התכנית תעלה רק בתחילת החורף הבא, קצת יותר מחצי שנה. כך או כך, יש למה לצפות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגעיל
    אישה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה נועה לבושה בתמונה כמו ..... זאת זמרת לילדים ונוער או רקדנית על עמודים??
    סגור