טלוויזיה

נינג'ה ישראל חוזרת בעונת דו קרב: קבלו הצצה ראשונה

מדובר הפעם בקונספט מעט שונה, כאשר המתחרים יתמודדו בדו קרוב אחד מול השני והמסלול למעשה יתפצל לשניים
מערכת ice | 
יובל שמלא הזוכה בנינג'ה ישראל (צילום עודד קרני)
נינג'ה ישראל, תכנית הבידור-שפורט של קשת 12, בהנחייתם של אסי עזר ורותם סלע - חוזרת עונה החמישית. על פי הדיווחים והפרומו, מדובר הפעם בקונספט מעט שונה, כאשר המתחרים יתמודדו בדו קרוב אחד מול השני והמסלול למעשה יתפצל לשניים. קבלו הצצה ראשונה לתכנית החדשה, ששחררה קשת, כך זה נראה: 
 
העונה הראשונה שודרה ביולי-נובמבר 2018. המנצח היה יובל שמלא, שהצליח לעלות עד לשלב האחרון (הר המידוריאמה) אך הגיע לפסגה באיחור של שתי שניות בלבד. גמר העונה הראשונה הפך לנצפה ביותר בערוץ מסחרי ישראלי מאז פיצול ערוץ 2, עם 25.6% רייטינג, כמו כן, התוכנית גם הייתה הנצפית ביותר מאז הפיצול, מבחינת מספר הצופים – 564 אלף צופים בממוצע.

העונה השנייה שודרה ביולי-נובמבר 2019. המנצח היה גיל מרנץ שהגיע עד מכשול הלוחות הצפים בשלב 3 בגמר. העונה השלישית שודרה בספטמבר 2020-פברואר 2021. המנצח היה שוב יובל שמלא שהגיע עד מכשול קפיצת מוט המתח בשלב 3 בגמר. במרץ 2021 שודר ספיישל מיוחד בשם "נינג'ה אולסטארז" בו המתמודדים הטובים ביותר בכל העונות מתחרים ביניהם על אליפות האולסטארז במקצה קבוצות מיוחד.

העונה הרביעית שודרה ב-15 בדצמבר 2021 – 5 במרץ 2022. המנצח היה שוב יובל שמלא שניצח בפעם השלישית וגם עבר את הר המידוריאמה ב-26 שניות וזכה בתואר הנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם. למקום השני הגיע יוגב מלכה, שגם כן עבר את ההר בפחות מ-30 שניות, רק שלוש שניות יותר משמלא (29 שניות), אל המקום השלישי הגיע ישי כלפון שגם טיפס על המידוריאמה, אך איחר ב-6 שניות. גמר העונה הרביעית היה הנצפה בהיסטוריה של "נינג'ה ישראל" עם 26.1% רייטינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה