טלוויזיה

חמסה, עכבישה, דגה וצפרדע: דמויות הזמר במסכה נחשפות

במוצאי שבת הקרובה תחל העונה החדשה של "הזמר במסכה", וחלק מהדמויות שיככבו על הבמה כבר נחשפות. ההפקה מבטיחה שהמפורסמים בעונה הזאת מפורסמים יותר, והחשיפות מפתיעות יותר
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
במוצאי שבת הקרובה תחלה העונה החדשה של "הזמר במסכה", תכנית הריאליטי המצליחה של קשת 12 בהנחיית עדו רוזנבלום, כשבשולחן המנחשים ימשיכו לשבת סטטיק ובן אל, אופירה אסייג, צדי צרפתי ושחר חסון.
בתוכנית "לילה טוב עם גיא פינס" נחשפו כבר שתי דמויות שישתתפו בעונה החדשה: "החמסה" ו"העכבישה" ובמקורות שונים נחשפו גם דמויות "הדגה" ו"הצפרדע". ההפקה מבטיחה שהמפורסמים בעונה הזאת מפורסמים יותר, והחשיפות מפתיעות יותר. אופירה אסייג שאלה את עדו רוזנבלום בתוכנית של גיא פינס האם ייתכן שרעייתו יונית לוי תופיע השנה בתור אחת הדמויות? "תמיד יש סיכוי", השיב עדו, ואופירה ציינה: "אבל רק בימי רביעי כשדני קושמרו מחליף אותה".

במהלך צילומי העונה החדשה היו הצמד סטטיק ובן אל לקראת פירוק הזוגיות, וכך גם הזוגיות של סטטיק עם שרית פולק. כשנשאל סטטיק האם יזהה את שרית מאחורי המסכה, השיב: "איזה לחץ. אני ממש רוצה לחשוב שכן, אבל הם כל כך מסתירים אנשים".
אופירה אסייג חשפה בתוכנית את השיטה שלה לגילוי הדמויות: "אני סופר רצינית ומקצוענית. אני עוברת על הרשימות, הרמזים והאופציות. אני גם בודקת מי מחובר לאינסטגרם ומנסה להצליב. זה לא פשוט".
שלשום קיבלנו הצצה לאחת הדמויות שישתתפו בתכנית, כאשר השופטים העלו את ההשערה שמי שעומד מאחורי המסכה הוא לא מאחר מאשר הבמאי הבינלאומי המתגורר בארץ קוונטין טרנטינו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה