טלוויזיה

הזמר במסכה בהפתעת ענק: מה עשה טרנטינו לאופירה אסייג?

מפלצת הרייטינג הזמר במסכה של קשת 12 בדרך לכבוש את המסכים, וגולשי ice מקבלים הצצה ראשונה לקטע קצר מהתכנית החדשה והפתעת השופטים שחושבים כי על פי הרמזים מי שעומד מאחורי התחפושת הוא לא אחר מאשר הבמאי הבינלאומי
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
תכנית הריאליטי המצליחה של קשת 12 כבר מתחממת לקראת עלייה למסכים במוצ"ש הקרוב, ומספקת הצצה לאחת הדמויות שישתתפו בתכנית, כאשר השופטים העלו את ההשערה שמי שעומד מאחורי המסכה הוא לא מאחר מאשר הבמאי הבינלאומי המתגורר בארץ קוונטין טרנטינו.
ההשערה שהועלתה על ידי שופט הפאנל שחר חסון, הביאה גם לתגובה מפתיעה מאופירה אסייג שהתרשמה מהאפשרות שכוכב בינלאומי יגיע לתכנית הישראלית "אני לא נושמת".

נזכיר כי אסייג כבר חשפה השבוע שתי תחפושות שיהיו בעונה החדשה של הזמר במסכה. הצופים בפסטיגל במרכז הקונגרסים בחיפה נחשפו לשתי התחפושות חדשות שהציגה בפניהן אסייג: העכבישה והדגה.
מאז פיצול ערוץ 2 לשני ערוצים נפרדים - קשת 12 ורשת 13, העונה של הזמר במסכה הייתה לנצפית ביותר מבין כלל התכניות של קשת ורשת עם רייטינג גבוה במיוחד של 25.3%. אחריה: חתונה ממבט ראשון שהגיעה בעונתה הראשונה לרייטינג של 22.1%, במקום השלישי: ארץ נהדרת עונה 18 שהגיעה ל-21.2%, והרביעית: רוקדים עם כוכבים האחרונה שהגיעה ל-21%. כלל התכניות הן של קשת 12.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה