טלוויזיה

נועה קירל בהלם: לא תאמינו איזו הפתעה חיכתה לה

פנתרה: למרות העובדה שהפרימיירה הרשמית של הסרט החדש "הפנתר שחור: וואקנדה לנצח" תיערך רק הערב, נועה קירל זכתה לכבוד גדול כשהגיעה אמש להקרנת טרום בכורה יחד עם הפמליה שלה באולם ריק שנסגר אך ורק עבורה
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
למרות העובדה שהפרימיירה הרשמית של הסרט החדש "הפנתר שחור: וואקנדה לנצח" תיערך רק הערב (חמישי), נועה קירל זכתה לכבוד גדול כשהגיעה אמש להקרנת טרום בכורה יחד עם הפמליה שלה באולם ריק שנסגר אך ורק עבורה.
אחרי אישורים, בירורים והיערכויות, קירל הגיעה לאולם ה-IMAX ביס פלאנט, שם זכתה להקרנה פרטית. המחווה המרגשת לה זכתה קירל מגיעה בעקבות ההצלחה המסחררת של הלהיט הגדול שלה  - "פנתרה". אין ספק שהשם של השיר יכול לעשות חיל עם הסרט הפנתר השחור, בטח אחרי המחווה שנעשה לה אמש.
כזכור, לאחרונה אייל גולן החליט להפתיע את כולם כשהעלה ביצוע שלו לשיר "פנתרה" של קירל, ואף תייג את כוכבת הפופ. גולן מצידו ככל הנראה ציפה שקירל תשתף בעצמה את השיר, אך להפתעתו הרבה קירל התעלמה לחלוטין. גולן כאמור הפתיע בעיבוד ים תיכוני ללהיט הענק של הזמרת הצעירה, "פנתרה", והסרטון הפך ויראלי ורץ ברשת, ופורסם גם באמצעי התקשורת.
אבל החידה הגדולה נותרה נועה קירל עצמה. בסרטון תייג גולן את קירל ומן הסתם ציפה לתגובתה או לפחות לשיתוף שלה את הסרטון בפלטפורמות השונות שלה. אלא שמצדה של קירל לא נשמעה כל תגובה ולא שיתוף, מה שהעלה ספקולציות ברשת לגבי סכסוך אפשרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה