טלוויזיה

מדגם חדשות 12: ליברמן התרסק, הימין עם 61 מנדטים

המדגם של מנו גבע באולפן המרכזי של חדשות 12 מצא כי ישראל ביתנו בצניחה מבהילה ל-4 מנדטים בלבד, הציונות הדתית עם 14 מנדטים, הליכוד מוביל את הגוש עם 61 מנדטים וככל הנראה בדרך להקים את הממשלה 
מערכת ice |  1
דני קושמרו, יונית לוי (צילום יחצ קשת חדשות 12)
רגעים של מתח ודרמה גדולה באולפן חדשות 12 ובכלל בכל ערוצי הטלוויזיה בישראל. הערב (שלישי) הוצג המדגם המרכזי שמציג את פילוח התוצאות המשוער לפי הקלפיות שנדגמו ברחבי הארץ.
אגב, הסוקר מנו גבע הסביר רגעים לפני הצגת המדגם בחדשות 12 כי: "זה היה המדגם הכי קשה שעשינו. יהיה מאוד מורכב, ונעדכן את המדגם לאורך כל השעות הקרובות, זה לא ייגמר מהר הערב הזה".

על פי הסקר, הליכוד בראשות בנימין נתניהו מוביל את המפלגות בישראל עם 30 מנדטים בסך הכל, כאשר יאיר לפיד ויש עתיד עם 24 מנדטים בלבד במקום השני. ההפתעה מגיעה כמובן במקום השלישי, כאשר הציונות הדתית-עוצמה יהודית של איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' עם 14 מנדטים.
המפלגה הרביעית בגודלה היא המחנה הממלכתי עם 11 מנדטים בלבד, ש"ס עם תוצאה חזקה מאוד של 10 מנדטים ויהדות התורה עם 7 מנדטים בסך הכל, העבודה של מרב מיכאלי עם 6 מנדטים בעוד שמרצ עם 5 בדומה לרע"מ. תע"ל-חדש עם 4 בדומה לישראל ביתנו שהתרסקו.
 
לגוש הימין יש 61 מנדטים, כאשר 55 מנדטים יש לקואליציה שתלויה ב-4 מנדטים של חד"ש-תע"ל, כאשר הבית היהודי ובל"ד לא עברו את אחוז החסימה ונותרו עם 0 מנדטים ביד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המדגמים לא מייצגים ולא אמינים בעליל (ל"ת)
    בהצלחה לכולם 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור