טלוויזיה

עמית סגל מתחנן לתוצאות המדגם, מנו גבע מייבש

מנו גבע יחכה עד לשעה 22:00 בדיוק כדי להציג את תוצאות המדגם, ולא הביא אפילו לפרשן הפוליטי עמית סגל הדלפות מהחישובים של צוותו | צפו בסרטון
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, מחכה כמו רבים מאזרחי ישראל לתוצאות המדגם, ואפילו ניסה להוציא מהסוקר מנו גבע הדלפה כלשהי אך נענה בייבוש מוחלט על ידו.
בסרטון ההומוריסטי שהעלה עמית סגל, נראה סגל דופק על החדר בו נמצאים מנו גבע וצוותו "אני חייב לקבל את תוצאות הבחירות" אומר הפרשן הפוליטי, אך הסוקר מנו גבע מסרב "עמית אמרנו לך אתה לא יכול להיכנס" ולא הביא לו אפילו הדלפה אחת.
בחדשות 12 יציגו את המדגם במשדר בחירות מרכזי עם תוצאות המדגם של נבו גבע. בהמשך הלילה יערכו בערוץ מבצע שידורים של חברת החדשות מכל מוקדי השידור שילווה את ספירת הקולות והתרחישים להרכבת הקואליציה הבאה, כולל התגובות של המנצחים והמפסידים. עוד לפני כן יעלו על המסך גם כוכבי ארץ נהדרת בשידור חי בתכנית מיוחדת ליום הבחירות.
למחרת ימשיך לוח השידורים, כאשר כבר ב-6 בבוקר מהדורת בוקר מורחבת בהובלת קרן מרציאנו; פרשני וכתבי חדשות 12 עם תוצאות האמת. לאחר מכן: בשעה 08:30-14:00 - ניב רסקין בשידור חי מנווה אילן. מיד לאחר מכן - יעבור השידור לגלית ויואב.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה