טלוויזיה

ארץ נהדרת ושחר חסון מותקפים: "חצו כל גבול, ירדו נמוך"

אילה בן גביר זועמת על האופן בו מוצג בעלה הח"כ איתמר בן גביר בתכנית הסאטירה של קשת 12: "זה כבר לא בקטע מצחיק, הם חצו כל קו של הוגנות"
מערכת Ice |  1
שחר חסון בחיקוי לבן גביר (צילום צילום מסך טוויטר)
שחר חסון כבר ספג לא מעט ביקורות על החיקוי שלו לחבר הכנסת איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית' ואמש (חמישי) הייתה זו איילה בן גביר, אשתו של מספר 2 ברשימה המשותפת הציונות הדתית, שעלתה להתקפה בראיון לגלי צה"ל בנוגע לתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" של קשת 12 בעקבות החיקוי שמקבל שם בעלה.
המגיש רזי ברקאי שאל את בן גביר האם היא מרוצה מהדמות של בן גביר בתוכנית, אותה מגלם הבדרן שחר חסון ועל כך השיבה בצורה ברורה למדי: "ממש לא, הם חצו כל גבול אפשרי וירדו נמוך. זה כבר לא בקטע מצחיק, הם חצו כל קו של הוגנות".

עוד התייחסה בן גביר לאמירה הזכורה של יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', כי היה מעדיף שאשתו לא תלד לצד יולדת ערביה: "זכותה של יולדת לבקש ללדת בלי מה שמפריע לה, כמו שמותר לה לבקש רופאה ולא רופא - לערבים יש דם יותר כחול מלגברים?".
לפני כחודש כתב הצל: "הצל, יואב אליאסי, כתב: "תקציר לארץ נהדרת, בן גביר גזען, הומופוב, מסוכן, שמעודד טרור ומעריץ רוצחים שמכוון אקדח דרוך על נתניהו ויורה שנתניהו לא רוקד לפקודותיו, זאת לא סאטירה, זאת שנאה והסתה פושעת ומסוכנת שמישהו צריך לתת עליה את הדין"".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נשכח מי היו מובילי ההסתה לפני רצח רבין ז"ל
    סיגל יונתן 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    9 0
    וגם לא נסלח. התשובה בקלפי ב-1 בנובמבר.
    סגור