טלוויזיה

דורין אטיאס מתפוצצת: "בהמות הן ברבור לעומת מה שהפכנו"

גורו האופנה יצאה נגד הסיקור של התקשורת לרצח של יואל להנגהל בקריית שמונה לעומת סיקור הכלה מורן בן אסולין: "משמלות חשופות בשילוב שפה בוטה וולגרית וגסה הפכו להיות פרס נובל להעצמה. עמנואל רוזן תמצת את זה מצוין, אבל אין לזה רייטינג, כמו לציצים ואגן, אז לא שווה לעשות מזה כתבה"
מערכת ice | 
דורין אטיאס בקמפיין המשביר לצרכן (צילום צילום מסך)
הסטייליסטית וגורו האופנה, האישה שאף מהדורה של גיא פינס בקשת 12 לא הייתה שלמה בלי ביקורת הביגוד של המפורסמים, דורין אטיאס, יוצאת בצורה חריפה ביותר נגד התקשורת שסיקרה במשך השנים בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה.
אטיאס גם נתנה את ההתייחסות שלו למה שנקרא בימים אלה 'תופעת הכלה מורן בן אסולין' שלדעתה נתנה במה לשפה בוטה ושמלות חשופות, במקום לתת סיקור ראוי לרצח הכואב של יואל להנגהל בן ה-18 שנרצח על ידי בני נוער אחרים בקריית שמונה. 

אטיאס כתבה בתגובה לעמנואל רוזן כשביקר בצורה חריפה את אדישות התקשורת והציבור לרצח המדובר: "הנורה האדומה היא לא 30 חיות האדם שרחצו בלינץ נער אחר, אלא האדישות הציבורית והתקשורתית. טוב לא מדובר בכלה עם שמלה חשופה, הפכנו לעם של בהמות מדינה שירדה מהפסים".
אטיאס שיתפה את דבריו של רוזן ברשתות החברתיות וכתבה: "בהמות הן ברבור לעומת מה שהפכנו, ומשמלות חשופות בשילוב שפה בוטה וולגרית וגסה הפכו להיות פרס נובל להעצמה. עמנואל רוזן תמצת את זה מצוין, אבל אין לזה רייטינג, כמו לציצים ואגן, אז לא שווה לעשות מזה כתבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה