טלוויזיה

יוצר שנות ה-80 בדרך לפוליטיקה? "קיבלתי הצעות, אני פופולרי"

מני אסייג חשף כי הוא מתלבט אם להיכנס לפוליטיקה: "אני מקבל הצעות להצטרפות למפלגות ימין (פרטים בהמשך), שמסקירת שטח הבינו שאני מאוד פופולרי במחנה, והאמת שהתחלתי להרהר בזה בכובד ראש. ואני צריך להחזיר תשובות. מה אומרים?"
מערכת ice | 
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
מני אסייג, אחיו של שלום אסייג ויוצר התכנית המצליחה ברשת 13 "שנות ה-80", מביע את דעתו באופן קבוע על על המצב הפוליטי והמדיני בחשבון הטוויטר שלו, שם מזמן כבר הפך לכוכב רשת. 
אבל האם אסייג בדרך למהלך בזק להיכנס לפוליטיקה? יוצר שנות ה-80 העלה לחשבון הטוויטר שלו שיש סיכוי גבוה מאוד שאכן הוא יהיה שם. "חברים אני צריך אתכם: רבים מפצירים בי שאצטרף לפוליטיקה, ואני תמיד משיב שבאופיי אני לא מתאים לזה", הודה אסייג.
אסייג הוסיף: "ממש על קו הסיום, אני מקבל הצעות להצטרפות למפלגות ימין (פרטים בהמשך), שמסקירת שטח הבינו שאני מאוד פופולרי במחנה, והאמת שהתחלתי להרהר בזה בכובד ראש. ואני צריך להחזיר תשובות. מה אומרים?"
 
כזכור, אסייג חטף מתקפה רצינית לאחרונה אחרי שצייצן בטוויטר הביע ביקורת חריפה ועוקצנית נגדו על תמונותיו בטלית ותפילין. מי שהגיב על כך היה אמיר חצרוני, שיצא נגד אסייג: "נניח שהאידיוט חסר המזל בתמונה הוא סבא-רבא שלי. מה זה אומר? שאבות אבותיי היו טמבלים עובדי אלילים שבמקום להתבולל ולחיות בסבבה גמרו באושוויץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה