טלוויזיה

כוכב הסופרנוס הלך לעולמו: "קשוח, נאמן ובעל לב גדול"

טוני סירקין המוכר בעיקר כמי שגילם את דמותו של המאפיונר פאולי וולנאטס ב"הסופרנוס" - מת בגיל 79, חבריו לקאסט ספדו לו: "דמות גדולה מהחיים על המסך ומחוצה לו, אתגעגע אליך מאוד ידידי"
מערכת ice | 
טוני סירקן (צילום צילום מסך אינסטגרם)

השחקן טוני סיריקו, הידוע בעיקר בתפקידו כמאפיונר פאולי וולנאטס ב"הסופרנוס" - מת בגיל 79, כך הודיע ​​אחיו, רוברט, בפייסבוק ביום שישי.  "בעצב רב, אבל בגאווה מדהימה, אהבה והרבה זיכרונות נעימים, משפחתו של ג'נארו אנתוני 'טוני' סיריקו מבקשת להודיע ​​לך על מותו בבוקר ה-8 ביולי 2022", כתב. 

עוד הוסיף: "טוני הותיר אחריו שני ילדיו האהובים, ג'ואן סיריקו בלו וריצ'רד סיריקו, נכדים, אחים, אחייניות, אחיינים וקרובי משפחה רבים אחרים. המשפחה אסירת תודה על ביטויי האהבה, התפילה והתנחומים הרבים והבקשות שהציבור יכבד את פרטיותו בזמן השכול הזה".


 

 

חברו לקאסט ה"סופרנוס" מייקל אימפריולי - שגילם את כריסטופר מולטיסנטי, -התייחס אף הוא לאובדן, בפוסט באינסטגרם כתב: "טוני לא היה כמו אף אחד אחר: הוא היה קשוח באותה מידה,  נאמן ובעל לב גדול כמו כל מי שהכרתי אי פעם".

כוכב נוסף, סטיבן ואן זנדט, שגילם את הבחור הקשוח סילביו דנטה, שלח תנחומים למשפחתו של השחקן. "דמות גדולה מהחיים על המסך ומחוצה לו. אתגעגע אליך מאוד ידידי", צייץ. 


 

גם השחקנית, ג'יימי לין סיגלר, פרסמה תמונה של יחד עם סירקין "אהבתי אותך כל כך. מעולם לא הצלחתי להיכנס לחדר שהיית בו מבלי שנתת לי חיבוק ענק, שטפת אותי בקלן שלך, ווידאת שידעתי שכל גבר שיתקרב אלי יצטרך לענות לך קודם", סיפרה. 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה