טלוויזיה

גל גדות תוחלף? זו השחקנית החדשה של וונדר וומן

לראשונה על המסך בעולם הקומיקס, שחקנית אחרת החליפה את גל גדות כוונדר וומן באחד הפרקים בסדרה ב-HBO Max. האם המותג בדרך לרענון?
מערכת ice | 
גל גדות (צילום פייסבוק/ גל גדות)
השחקנית קימברלי וון אילברג נכנסה לחליפה הגדולה של גל גדות כאשר שיחקה את וונדר וומן כחלק מסדרת פיסמייקר של ג'יימס גאן ב-HBO Max. מדוע לא שיחקה בפרק גל גדות עצמה?
בסדרה המתקיימת ביקום הקומיקס של DC, בו נמצאים ליגת הצדק, עם סופרמן פלאש וכמובן וונדרוומן, מככבת דמותו של ג'ון סינה בתפקיד הראשי בתפקיד ה-"פיסמייקר" כדמות שנעה בין גיבור-על לבין רוצח שפל, או בקיצור: רוצח שמעוניין להשיג שלום - לא משנה מה המחיר.

בפרק השמיני והאחרון של הסדרה, לאחר שפיסמייקר וחבורתו מנצחים את החייזרים שרצו להשתלט על העולם, חבורת "ליגת הצדק" מגיעה בהפתעה כדי, כביכול, להציל את המצב ברגע קומי כאשר סינה אומר להם "מטומטמים, כבר איחרתם".
 
אך מי שהופיעה על המרקע כוונדר-וומן, לא הייתה ה-דמות שלה, הכוכבת גל גדות, אלא דווקא השחקנית קימברלי וון אילברג, שאף פירגנה לכוכבת וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "ההופעה הכי מגניבה שלי עד היום", כתבה והוסיפה: "לא מאמינה שהתברכתי ללבוש את החליפה של גל גדות".
 
גדות שככל עסוקה בקידום סרטה החדש "מוות על הנילוס", לא הייתה פנויה למחווה שהביאו בסדרה לוונדר וומן. גדות ממשיכה שנה חלומית מבחינתה, כאשר הסרט "הודעה אדומה" שבר את שיא הצפיות בנטפליקס, וגם הסרט "מוות על הנילוס", למרות הביקורות, נכנס לדירוג שוברי הקופות עם הכנסות של 5.1 מיליון דולר בערב הבכורה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה