טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 עצבני: "צריך למצוא את עצמו במעצר, ביריון"

שי גולדשטיין כתב: "הם שולחים את המבוגרים קדימה כדי להתעמת עם השוטרים בשביל שאחד מהם יפול ואז הם מתחילים להשתלח בשוטרים. זה שקוף וזו האסטרטגיה שלהם והיא מתוכננת היטב, אל תטעו, זה קורה עכשיו. זה השלב. אל תורידו את העין מהכדור ואל תפסיקו לחזק את משטרת ישראל"
מערכת ice |  3
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
האלימות המילולית והטענות הקשות נגד שוטרי משטרת ישראל הולכים ומתגברים מדי יום, כאשר מפרי סדר ומפגינים שעוברים על החוק עומדים מול אכיפה חזקה, אבל כעת מגיש ערוץ 14 שי גולדשטיין יוצא להגנת השוטרים במילים נוקבות.
גולדשטיין כתב: "הם שולחים את המבוגרים קדימה כדי להתעמת עם השוטרים בשביל שאחד מהם יפול ואז הם מתחילים להשתלח בשוטרים. זה שקוף וזו האסטרטגיה שלהם והיא מתוכננת היטב, אל תטעו".

עוד הוא כתב: "המטרה היא לקעקע את משטרת ישראל, לצייר אותה כמשטרה אלימה ולא לגיטימית, כדי לשסות את הציבור בשוטרים בבוא היום שבו יחליט ההוא שמחכה לגופות שיצופו בירקון שהגיע הזמן למרד האזרחי.. סליחה סליחה.. המרי האזרחי הבלתי אלים.. יש להם תוכנית קדימה שכוללת הפיכה אלימה. בשביל זה הם צריכים להפוך ללגיטימי את אי הציות למשטרה".
גולדשטיין כתב לסיום: "זה קורה עכשיו. זה השלב. אל תורידו את העין מהכדור ואל תפסיקו לחזק את משטרת ישראל... היא זו שתצטרך לעמוד בפני הפורעים האנרכיסטים שישטפו את הרחובות ברגע שיקבלו פקודה מהפלולה. והאיש הזה היה צריך למצוא את עצמו במעצר. בריון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כן בטח השוטרים חלשים לא זורקים רימוני הלם
    אבנר 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשטרה אלימה ! למה אלימה כי האלימות שלה מפחידה האזרחים נוספים להגיע להפגנות למרות שהם מזדהים עם הנפגנות השוטרים עבריינים על מלא אנחמנּו מונעים מצו מצפוננו אתם מונעים מרעל טהור כולל כבודו. לך תשתה מי ראש
    סגור
  • 2.
    גולדשטיין
    דניאלה 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם שולחים את הקשישים במכוון להשתלך בשוטרים ! אלוהים כמה שאתה טיפש ! חסר הבנה ! נסה לשכנע קשיש שהוא טועה והשוטרים הקדושים נופלים קורבן לידייהם של אותם קשישים ! אני עובדת עם חתך הגיל הזה ! הוא שם כי הוא מאמין בצידקת דרכו ! האמן לי אף אחד לא שלך אותו ...... זה הדור שבנה את הארץ הזו ולראות אותה נחרבת ע"י בני בליעל עצוב וכאב ! ואני עוד זוכרת את מויאל זכרונו לברכה אומר לפני מותו תנו להם לשלוט הם כבר ידעגו להרוס כל חלקה טובה.
    סגור
  • 1.
    שי
    שרו 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא דברי חוכמה יוצאים מפיף חבל שכך מספיק עם הגועל הזה.
    סגור