טלוויזיה

יעל בר זוהר סוגרת מעגל בבית האח הגדול: "חוויה מרגשת"

יעל בר זוהר הגיעה לראשונה לסט האח הגדול עם בתה ליה בת ה-9 שרצתה לפגוש את אבא גיא זו-ארץ. באותו מעמד, בר זוהר נזכרה בהתרגשות איך בגיל דומה הצטלמה בעצמה באולפנים אלה לרמת אביב ג' - שם גם הכירה את בעלה לעתיד מבלי שידעה זאת

מערכת ice |  2
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
"אתמול לקחתי את ליה בפעם הראשונה על הסט של האח הגדול, לעבודה של אבא גיא", כתבה אמש השחקנית והמנחה יעל בר זוהר בסטורי באינסטגרם. "האמת שהייתה לי חוויה מרגשת. פתאום קלטתי שזאת הפעם הראשונה שליה הבת שלי מגיעה לנווה אילן, לאולפנים שבהם גדלתי וצילמתי שנים את 'רמת אביב גימל'.. זה כמו להביא אותה לשכונת ילדותי", חשפה בהתרגשות בר זוהר.
כזכור, בר זוהר הכירה את זו-ארץ על סט צילומי רמת אביב ג' בשנת 1998, אך בין השניים התפתח רומן רק שנים אח"כ, בשנת 2003, בהפקת המחזמר רמת אביב ג'.
האם הגאה תיעדה בהמשך גם את בתה צועדת יד ביד עם אבא גיא על סט האח הגדול והתמוגגה מהקשר בין השניים: "מסתכלת על הידיים השלובות שלהם. של ליה וגיא. אבא ובת שכל כך אוהבים אחד את השני. אין אבא כמוך אהוב שלי. חמסה עליך" החמיאה בר זוהר.

מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר @yaelbarzohar
המגישה, שעברה שנה טראומטית במיוחד אחרי שאיבדה את אביה, את אביו של זו-ארץ ואת אחיינו שנרצח במסיבה הנובה, מתכננת בימים אלה סדנת ריטריט לגוף ולנפש, אליה היא מזמינה את העוקבות שלה באינסטגרם..
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בר זוהר, מתי תביני שאת לא מעניינת אף אחד!!! (ל"ת)
    זיו 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    יעל בר זוהר
    מעיין 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כבר ממש לא מעניינת. בכוח את רוצה לעשות כותרות. את כבר קשישה לתעשיה.
    סגור