טלוויזיה

מירי רגב מגיבה לסערה באולפן i24news: "יש גבול להסתה ולפילוג"

פיני גרשון, חבר הפאנל של 'הישראלים' ב-i24news הצליח לעורר סערה אחרי שהשווה בין מירי רגב לסינוואר. רגב לא נותרה חייבת והגיבה: "להשוות אותי לחמאס או סינוואר?! אין גבול לאמירות? עד לאן ההסתה תגיע רק בגלל שנאה פוליטית"
מערכת ice |  3
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פיני גרשון, חבר הפאנל של 'הישראלים' ב-i24news הצליח לעורר סערה עם השוואה תמוהה למדי, על רקע הסערה סביב טקס הזיכרון ל-7 באוקטובר, אותו מפיקה מירי רגב. המגיש אורי קואל שאל: "מה אתה חושב על המינוי של רגב?", והוא סיפק תשובה שאפילו בפאנל לא נותרה לה אדישים.
גרשון ענה על כך: "בוא ניתן לסינוואר לארגן את הטקס, בוא ניתן לו לסינוואר", קואל אמר לו על כך: "אלו אמירות קשות", ואפילו בפאנל מיד ניסו לעצור אותו מלהמשיך. היום (חמישי), יממה אחרי הסערה הגדולה באולפן של ערוץ החדשות החדש בישראל, מירי רגב הגיבה לדברים החריפים של גרשון.
בתדרוך שהעניקה לעיתונאים התייחסה רגב לדבריו של גרשון ואמרה בין היתר: "להשוות אותי לחמאס או סינוואר?! אין גבול לאמירות? אין לי משפחה? הורים? ילדים? עד לאן ההסתה תגיע רק בגלל שנאה פוליטית".
רגב הוסיפה ואמרה: "אם תבחנו את הטקסים שערכתי לאורך העשור האחרון, כמו טקס המשואות שנערך לפני מספר חודשים, אמירות איומות וקשות הופנו כלפי לפני הטקס ובפועל היה טקס מרגש ומאחד שהיה בפועל. די עם השנאה והשקרים, אני מבינה את הכאב והכעס, אבל יש גבול להסתה ולפילוג".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מירי רגב
    מאיר 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אים שרת התחבור והמזגנים היה עושה משהו אז הכל בסדר ממש כואב לשמאל העלוב שמרוקאי. תת אלוף בצבא עושה דבר מה. בגדולכל הקיבוצים של מרץ וקסטנר ממש לא מעניינים אותי אלה מפגיני קפלןמשהבריחו מחבלים לבתי חולים
    סגור
  • 2.
    ניבזות גם על טקס לעשות עניין
    יובל 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשתחחס אין טובה ממנה בעלת ניסיון ויכולת אירגון .בזמן הקצר שנותר.
    סגור
  • 1.
    אין אחדות
    ציוני 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רגב, תגידי, איפה את רואה כאן אחדות ?? שהרי על מילה היוצאת מכם כל משרתיו של "המלך האחד והיחיד" מלקקים את ישבנו וא גם את ישבנה של מיס פיגי, אז תפסירו לדבר על אחדות אין כאן אחגות ולא תהיה אחדות אם אתם עושי דברו של המלך ירום הודו יצאים כל הזמן נגד חלק גדול בעם הזה !
    סגור