טלוויזיה

דור הררי נחשף: זו בת הזוג שצעירה ב-12 שנים

למרות הלו"ז העמוס בין חזרות אינטנסיביות לתוכנית הריקודים הפופולרית 'רוקדים עם כוכבים' ושירות מילואים, הררי מצא זמן לפתוח את ליבו לאהבה חדשה. על פי דיווחים ב"ערב טוב", בת זוגו החדשה היא הגר דקל, דוגמנית ומנהלת בסוכנות משפיענים בת 23, הצעירה ממנו ב-12 שנים
מערכת ice | 
דור הררי (צילום צילום מסך פאפאיה)
דור הררי, הכוכב העולה של "רוקדים עם כוכבים", הפתיע את מעריציו עם חדשות מרגשות על חייו האישיים. על פי 'ערב טוב' עם גיא פינס, השחקן והרקדן המוכשר בן ה-35, שכבש את לב הצופים בכישרונו ובאישיותו, נמצא כעת בתחילתה של מערכת יחסים חדשה ומסקרנת.
למרות הלו"ז העמוס בין חזרות אינטנסיביות לתוכנית הריקודים הפופולרית ושירות מילואים, הררי מצא זמן לפתוח את ליבו לאהבה חדשה. על פי דיווחים ב"ערב טוב", בת זוגו החדשה היא הגר דקל, דוגמנית ומנהלת בסוכנות משפיענים בת 23, הצעירה ממנו ב-12 שנים.

הזוג החדש כבר נצפה מסתובב יחד ברחובות תל אביב, מה שעורר התרגשות רבה בקרב מעריציו של הררי. עבור רבים, זהו מפנה מפתיע, במיוחד לאור דבריו של הררי בחודש שעבר בראיון עם לוסי איוב, מנחת "רוקדים עם כוכבים". באותו ראיון, הביע הררי חששות עמוקים מפני כניסה למערכת יחסים חדשה, מתוך פחד להיפגע.
"יש משהו בדבר האינטימי, ה-להיחשף, שזה מה שאני עושה פה ברגע זה וזה יהיה אחר כך בטלוויזיה, שהאינטימי מסוכן, כי זה אדם שקרוב אליך ואני לא רוצה לפגוע וגם לא רוצה להיפגע", אמר הררי באותו ראיון. דבריו אלה הופכים את ההתפתחות החדשה למעניינת במיוחד, ומעלים שאלות על השינוי שחל בגישתו לאהבה ולזוגיות.
כזכור, אתמול שחררה חברת ההייטק פאפאיה - נותנת החסות הרשמית למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים - סרטון רשת בכיכובו של הררי וספורטאים אולימפיים, לקראת יציאת המשלחת הישראלית לפריז.
בסרטון ההומוריסטי נראים המדליסטים האולימפיים ארטיום דולגפיאט, פיטר פלצ'יק ואבישג סמברג, להם מספקת פאפאיה חסות אישית, מתחרים בעובדי החברה במשימות של עובדי היי טק. את הסרטון יצר והפיק סטודיו Look & Listen, בהשתתפות עובדי החברה שהיו מעורבים בתהליך היצירה וההפקה. לצד הספורטאים הבכירים שייצגו את ישראל באולימפיאדה, בסרטון משתתף גם השחקן דור הררי, אשר משתף פעולה עם פאפאיה זו הפעם השנייה. צפו:
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה