טלוויזיה

גיא זוארץ נחשף בכאב: "היה לי קשה בתקופה האחרונה"

המגיש נשאל: "מתי אתה חוזר לנגן לנו את שישי עם הפנאטם? מתגעגעים", על כך הוא השיב בצירוף תמונה שלו עם כלי הנגינה היחודי: "האמת שגם אני מתגעגע, היה לי קצת קשה בתקופה האחרונה שהייתה מאוד רגשית, אבל תהיו בטוחים שזה יקרה"
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
גיא זוארץ, מנחה הטלוויזיה ובעלה של יעל בר זוהר, שמגיש בימים אלו את העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13, חווה טרגדיה גדולה ב-7 באוקטובר, אחרי שאחיינו, עילי ברעם ז"ל, נרצח בטבח במסיבת הנובה שנערכה בקיבוץ רעים, לקראת העונה החדשה של הישרדות שתעלה לאחר סיום העונה של הישרדות, הוא חושף פרטים חדשים.
זוארץ השיב לשאלה האם "יש הישרדות על הפרק", כשהבטיח לאותו עוקב ששאל בצירוף תמונה שלו בחוף באי בו צולמה העונה: "צלמנו עונה כל כך מרגשת וחזקה שבאמת עוד לא הייתה כמותה, עוד קצת סבלנות וזה קורה".

עוד נשאל: "מתי אתה חוזר לנגן לנו את שישי עם הפנאטם? מתגעגעים", על כך הוא השיב בצירוף תמונה שלו עם כלי הנגינה היחודי: "האמת שגם אני מתגעגע, היה לי קצת קשה בתקופה האחרונה שהייתה מאוד רגשית, אבל תהיו בטוחים שזה יקרה"
רק בתחילת החודש, זוארץ העלה סטורי אליו הוא הוסיף תמונה של הגיטרה שלו וברקע הוא כתב: "נזכרתי הבוקר בשיר מרגש שהילדים שלנו היו שרים בבית הספר. עובד עליו". מיד לאחר מכן, העלה מנחה "האח הגדול" סטורי נוסף בו הוא צירף את אותו שיר בשם "נוח", שנכתב על ידי ליאת ציון ודביר כהן והולחן על ידי ינון דרוויש.
השיר עצמו הולך ככה: "נוח על כנפי החיים, הם יובילוך למקום הנכון. תן בתרמילך חכמת הדרכים ובלבך אהבה. הטה אזנך לצחוק ילדים. תן בקולך שירה". זוארץ כתב על רקע השיר: "מלא תמימות, קשה לנוח על כנפי החיים בימים כמו אלה. ימים של כאב, צער ופחד, אבל אני חושב שחייבים להמשיך לחיות בלב מלא אהבה ולתת קולנו בשיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה