טלוויזיה

בואו לאכול איתי: גבר בחצאית ומכשפה - זו הסיבה שהתגעגענו

אחת התוכניות הנצפות ביותר בכאן 11 חזרה אתמול למסך בעונה השמינית עם אוסף משונה ומיוחד של דמויות שלא קשורות אחת לשנייה. וזה למה שאנחנו אוהבים אותה | ביקורת טלוויזיה
אפרת קרסנר | 
דנה בבואו לאכול איתי (צילום מסך כאן 11)
גשם, שלג, סופה, שרב ומלחמה - לא משנה מה קורה בחיים שלנו, תמיד מתישהו תגיע עונה חדשה של בואו לאכול איתי.
בניגוד לאח הגדול, בבואו לאכול איתי הקריינות השנונה של שי אביבי הופכת את התוכנית ככל הנראה לדבר הכי ציני ומצחיק בו זמנית שקיים היום בטלוויזיה. הריאליטי אוכל היחידי שבו האוכל הוא לא הסיפור המרכזי, אלא המשתתפים. 
נזכיר כי בכל עונה מחדש נפגשות 5 דמויות שונות, בכל שבוע מאזור אחר בארץ, ובכל ערב הן מתארחות אצל אורח אחר שמארח אותן ומבשל להן ובסוף הערב הן מדרגות את הארוחה - עד שבערב האחרון מגלים מי הזוכה שקיבל את הדירוג הכי גבוה וטס לחופשה קולינרית בחו"ל.
גם הפעם הליהוק לא אכזב וקיבלנו 5 דמויות מעניינות, לכל אחת יש סיפור וכל אחת מהן גם חיה בסרט. את התחרות בשבוע הראשון באזור הצפון מתחילה ענבל, המורה של כיתה י'4 מחיפה שמארחת בסגנון דיינר אמריקאי עם אוכל מושחת ומשמין. אליה מגיעים: מעיין מיקנעם, אחיה מרותם, איתמר מחיפה ודנה ממגדל.
"אני הגעתי לתוכנית לחפש חתן", אומר איתמר המשתתף החיפאי הנוסף בתוכנית, וחושף מדוע אנשים מגיעים לתוכניות ריאליטי מלכתחילה - להתפרסם. בתוכניות ריאליטי בישול אחרות כגון מאסטר שף או משחקי השף העניין הכי גדול הוא במתמודד ובכישורי הבישול שלו, והפרסום ככל הנראה עוזר להם לפתוח עסק.
אחיה, האתאיסט שחי בזוגיות מאפשרת, ואומר שאינו מאמין ביהדות. לא נעים לי להגיד לו שהשם שלו הוא השם של השבט שלי בבני עקיבא, ובכלל נפוץ מאוד אצל דתיים. "חצאית זה נוח, זה נעים, והאוויר נכנס. לא צריך להוריד כלום שאני רוצה לעשות פיפי", תודה על השיתוף. מה שנקרא טו מאץ' אינפורמיישן.
דנה, המתקשרת שקוראת לעצמה "שליחה של בורא עולם", שגם שומרת נגיעה מנשים (ולמה?) ולא מוכנה לשתות מכוסות של אחרים (למה? חשש להרעלה?) ויכולה לקרוא את הבן אדם מבלי לדבר איתו מילה.
מעיין התקתקנית מיקנעם שאוהבת לסדר בתים וארונות, וגם את בורא עולם: "כולם חושבים שאני שמה את הכובע בגלל סטייל".
האומנות של בואו לאכול איתי בכאן 11 היא לא רק בליהוק אלא גם בצירופי הליהוקים יחד, כיוון שבכל שבוע נבחרות 5 דמויות אחרות, המלהקים צריכים לדעת למצוא דמויות שהשיח ביניהן יהיה מעניין ויצור מתח.
 
כבר בפרק הראשון ראינו את המתיחות בין מעיין לאחיה, שהחליט שהוא לא צריך להתפרנס ממשכורת קבועה בשביל לחיות, ואת מעיין התקתקנית שאוהבת סדר וארגון זה מאוד הרגיז שיש בן אדם שיש לו כסף והוא לא עובד. אולי באמת יש לו משפחה עם כסף וככה הוא לא צריך לדאוג.
אחר כך אחיה העביר ביקורת על העיצוב בבית של ענבל המארחת, וזה ממש הפריע למעיין. "מי אתה, שתגיע למישהי פעם ראשונה, ותעיר לה הערה ב-ע'?", ואז גם השתמשה בסלנג של המערכון האגדי מארץ נהדרת "המקפלות": "אוקיי, אממ יאללה, אממ, ביי".
שימו לב שלמרות שמדובר בשבוע ה"צפון", אף אחד מהיישובים הללו לא סובל את איומי הרקטות הבלתי פוסקים ב-9 החודשים האחרונים. כנראה בכוונה מכיוון שאזעקות מרובות אינן מאפשרות צילום ראוי ורציף של תוכנית טלוויזיה. אף על פי שהובטח לנו שנשמע אזעקה בשבוע הדרום.
אז מה צפוי לנו בהמשך: דנה מסקרנת מאוד ומעניין מה תציע לאורחים בביתה, ואם תדרוש מהם להביא כוסות מהבית גם כן? האם אחיה יכין ארוחה אקולוגית? וכמה מסודרת תהיה הארוחה של מעיין? מה זה משנה, העיקר שיש לנו את הקריינות של שי אביבי שקורעת אותנו בכל פרק מחדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה