טלוויזיה

מנהל חטיבת החדשות החדש בתאגיד מגיב לראשונה על המינוי

סמנכ״ל התוכן הוותיק של חדשות 13 ליאור לנדנברג, עזב את תפקידו, ונבחר לאחד התפקידים הבכירים והמשפיעים בתאגיד השידור: מנהל חטיבת החדשות, במקומו של ברוך שי שעזב במפתיע. עתה הוא מתבטא לראשונה לאחר שמועצת התאגיד אישרה סופית את מינויו: "מחכה להוביל את העיתונאים וצוות כאן חדשות"
מערכת ice | 
ליאור לנדנברג (צילום באדיבות המצלם)
מועצת תאגיד השידור הישראלי אישרה היום (ראשון) פה אחד את מינויו של ליאור לנדנברג לסמנכ"ל כאן חדשות. לנדנברג יחל בתפקידו בראשית ספטמבר הקרוב. על עצם המינוי כבר דיווחנו ב-ice לפני כעשרה ימים, ועתה המינוי הגיע לאישור הרשמי.
דרכו של לנדנברג לתפקיד מגיעה לאחר דרמה של ממש עם עזיבתו של ברוך שי את חטיבת החדשות וזאת לאחר כ-8 שנים בתפקיד. ב-ice פרסמנו לראשונה כי שי ביקש להודיע על סיום תפקידו, וזאת לאחר חרושת שמועות שנמשכה ימים קודם לכן על עזיבתו המתכוננת, כאשר ברקע הדברים: חוסר הסכמות בינו ובין מנכ"ל התאגיד גולן יוכפז.
ליאור לנדנברג, בן 46, שימש במשך כ-14 שנים בתפקידי ניהול ועריכה בכירים ב"מעריב", ולאחר מכן בשורת תפקידים בכירים בחדשות 10 בהן 4 שנים כעורך המהדורה המרכזית בחדשות 10 וכן כמנהל התוכן ורכז הכתבים. לאחר מכן מונה למנהל מערכת החדשות בוואלה, ואחר כך חזר לחדשות 13 לתפקיד סמנכ"ל התוכן, תפקיד שאותו הוא מסיים כעת.
גיל עומר, יו"ר מועצת כאן מסר על המינוי: "בשם כל חברי המועצה אני מאחל הצלחה רבה לליאור ובטוח שיעשה כל שביכולתו לשמור על עצמאות השידור הציבורי, חופש העיתונות, האיזון והגיוון כנדרש מחדשות התאגיד ואל מול כל האיומים והאתגרים. אני מודה מקרב לב לברוך שי על שנים ארוכות ועמוסות שבהן בנה וניהל מערכת חדשות מצטיינת ובעלת הישגים מקצועיים רבים".
גולן יוכפז, מנכ"ל כאן הוסיף: "אני מברך את ליאור על מינויו לתפקיד המשמעותי כמנהל חטיבת החדשות, תפקיד שנושא בתוכו אחריות עצומה לציבור גדול שמאזין מידי יום לשידורי החדשות של כאן רשת ב, צופה במהדורות ובשידורי החדשות בטלוויזיה של כאן וגולש במיליוני כניסות בפלטפורמות החדשות של כאן בדיגיטל. האחריות היא גדולה, בוודאי בימים אלה, בין היתר משום שחטיבת החדשות של כאן נתפסת, פעם אחר פעם, בסקרים ובמדדים חיצוניים – כגוף התקשורת האמין בישראל. אני מבקש להודות לברוך שי עם סיום תפקידו לאחר שמונה שנים של ניהול החטיבה מאז הקמת התאגיד, ולברך את ליאור ואת עובדות ועובדי כאן חדשות בהצלחה רבה".

ליאור לנדנברג מסר לאחר אישור מועצת התאגיד את מינויו: ״אני שמח להצטרף לתאגיד השידור הישראלי ומחכה להוביל את העיתונאים וצוות כאן חדשות, לקדם ולחזק את מערכת החדשות הגדולה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה