טלוויזיה

כתבת חדשות 12 מזועזעת: "מבחיל ודוחה, איבדו את זה"

לאחר שמתן שרון כתב: "פותח לו"ז השתנה על הקבר של ביבי", יולן כהן הגיבה בזעזוע: "מעודד מעשה פשע חמור ונורא נגד ראש הממשלה? מה זה משנה ימין, שמאל או מרכז"
מערכת ice |  1
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
עיתונאי ההיפ הופ וסגן עורך טיים אאוט מתן שרון, שיתף אמש (ראשון) ציוץ שניסה להצחיק אבל גרר גל תגובות כועסות, כשהוא כותב מה יעשה ברגע שראש הממשלה בנימין נתניהו יילך לעולמו.
שרון כתב: "היי חבר'ה, אני פותח לו"ז השתנה על הקבר של ביבי. תאריך השקת הקבר לא ידוע, אבל כשהוא יילך אפשר לתאם שכל אחד ישתין עליו למשך 5 דקות ויחזור אחרי שנה ואז יהיה רצף של זרם שתן תדיר על קברו. הרשמה באקסל". איש המחאה קוסטה בלאק כמובן קפץ: "מעוניין".

כתבת חדשות 12 יולן כהן הגיבה לדברים המכוערים שכתב שרון: "רק בעיני זה מבחיל, דוחה ומעודד מעשה פשע חמור ונורא נגד ראש הממשלה? מה זה משנה ימין, שמאל או מרכז - נראה שיש כאלה שאיבדו את זה לחלוטין".
העיתונאי הפרובוקטיבי ישראל פריי כתב: "בעיניי יותר מבחיל עיתונאים שנזעקים להגן על האדם הכי חזק במדינה בזמן שיש פה אנשים שחוטפים מכות ברחובות, מרצות ומורים מפוטרים ונהגי משאיות עוברים לינץ' על בסיס יומי. הפכתם להיות כלב השמירה של השלטון במקום של הדמוקרטיה".
 
לאחר מכן שרון מחק את הציוץ מעורר המחלוקת שלו וכתב לעוקבים: "טוב זה הפסיק להיות מצחיק ברגע שכולם לוקחים את זה ברצינות. זה למה אסור שיהיה לנו דברים מצחיקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה תמיד הלעג הוא כלפי האחר?
    מאיר כהן 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו שרון היה באמת מצחיק לו היה פותח לו"ז ביחס לקבר שלו. "בבדיחה" הלא מצחיקה הוא מוריד אותנו למטה עם ההיחשפות לתוכן בהמי ומבחיל שבנוסף פוגע בממלכתיות באופן אנוש.
    סגור