טלוויזיה

האח הגדול חוזר: תאריך ההשקה ברשת 13 נחשף

אחרי לא מעט ספויילרים, השקת האח הגדול מגיעה למסך ובהפקת התוכנית הכריזו רשמית על תאריך הכניסה לבית האח הגדול בנווה אילן
שירה יום טוב | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
רשת חושפת את תאריך השקת העונה החדשה של האח הגדול במהלך דיגיטלי ייעודי למעריצי האח הגדול. תאריך הכניסה החגיגית לבית האח נקבע ל-​2.6, יום ראשון, ויועבר בשידור חי מבית האח בנווה אילן.
באופן מסורתי מעורר תאריך עליית האח הגדול סקרנות רבה בקרב צופי הטלוויזיה בישראל ובפרט אצל המעריצים האדוקים של התכנית. השנה בחרה רשת 13 להעניק יתרון בלעדי לאוהדי האח הגדול, וחשפה לראשונה בתולדות התכנית את תאריך הכניסה לבית במהלך רמזים שעלה בעמוד הרשמי של האח הגדול - עמוד האינסטגרם עם מספר העוקבים הגדול ביותר של תכנית ריאליטי בישראל.
המהלך נפתח בשני רמזים שעלו לסטורי בעמוד האינסטגרם של התכנית, כשבדיעבד התברר שכל אחד מהם הינו חלק ממספר. רק בסוף המהלך עלה לסטורי תאריך עליית העונה החדשה תוך שימוש ב-Reveal, הפיצ'ר החדש של אינסטגרם שתפס תאוצה מאז השקתו.
חשיפת התאריך מגיעה אחרי לא מעט טיזרים שהפקת האח השיקה בשבועות האחרונים מהשתלטות על במת פארק הירקון של עומר אדם ועד לפרסומת זהב בקולנוע. כעת נקבע התאריך הרשמי בו ייכנסו הדיירים של העונה החדשה בבית האח הגדול ויתמודדו בו כשלושה חודשים עד להכרזת המנצח הגדול של העונה. חשיפת התאריך מתרחשת רגע אחרי שהוכרז על השקת רוקדים עם כוכבים באותו תאריך בקשת 12.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה