טלוויזיה

נטפליקס צריכה לדאוג? דיסני וורנר ברדרס ודיסקברי משלבות כוחות

רעידת אדמה בשוק הסטרימינג: דיסני, וורנר ברדרס ודיסקברי, מהשמות הגדולים בתעשיית הבידור, הכריזו על שיתוף פעולה במהלכו ישיקו שירות סטרימינג שיכולל את התכנים של שלושתן
מערכת ice |  1
דיסני פלוס, נטפליקס (צילום pexels)
כשפלטפורומות הסטרימינג בראשן נטפליקס, הגיחו לראשונה לחיינו, הן עשו מהפכה של ממש בשוק בטלוויזיה. הן הציעו תוכן מתחרה לזה שמציעות חברות הבידור המסורתיות מה שהוביל לשינוי יחסי הכוחות במפת התקשורת העולמית.
נטפליקס מיקמה את עצמה מעל כל אלו ולא הרחיק היום שהשחקניות הוותיקות כמו דיסני, וורנר ברדרס, אפל ועוד התאימו עצמן והשיקו שירות סטרימינג משלהן. אבל, זה לא עבד, הקהל לא הגיע והשירותי הסטרימינג, גרמו להן לפסדים משמעותיים. לאחרונה, נראה שדיסני התעשתה על עצמה ונקטה בצעדים נכונים שסייעו לה לצמצם את ההפסדים בשוק הסטרימינג ואף נראה שברבעון הקרוב היא אף צפויה להתחיל להרוויח ממנו.
 
דיסני, וורנר ברדרס ודיסקברי, מהשמות הגדולים בתעשייה, הכריזו אתמול (רביעי), על שיתוף פעולה במסגרתו הן עומדות להשיק שירות סטרימינג חדש, שיכיל בתוכו את כלל התכנים שבבעלות כל אחת מהן. המוצר החדש ועתיר התוכנים, עתיד להיות זמין במהלך הקיץ הקרוב והוא יכלול שני מסלולים, האחד עם פרסומות והשני לא, כאשר המחירים של שניהם טרם נחשפו. כמו כן, נכון לעכשיו טרם ידוע אם השירות עומד להיות זמין בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיהיה זמין בישראל
    דיסני 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדיסני ודיסקברי צריך כן להיות זמין בישראל החברה ההודי צריך לסגור וצריך לפתוח דיסני פלוס אמריקאי לקהל הישראלי
    סגור