טלוויזיה

"המטבח המנצח" :זה המתמודד שזכה לתכנית בישול משלו

קובי אריאלי משיק תוכנית אירוח ובישול חדשה בערוץ 24 יחד עם בלוגרית האוכל ענת אלישע. במהלכה יתארחו אמנים ישראלים לשיחה קלילה ובישולים. התוכנית צפויה לעלות למסך ב-17 במאי 
מערכת ice | 
קובי אריאלי וענת אלישע (צילום מסך ערוץ 24)
השחקן, הסטנדפיסט והפובליציסט החרדי מודרני קובי אריאלי שזכה לאחרונה במקום השני בתוכנית הריאליטי "המטבח המנצח VIP" משיק תוכנית אירוח ובישול בערוץ 24 בשם "מתי אוכלים?". יחד עם בלוגרית האוכל ענת אלישע, יכין אריאלי מנות פשוטות שניתן להכין בקלות ללא שלבי הכנה מורכבים.
במסגרת התוכנית, בכל פרק יארחו השניים אמן אחר עבורו תתאים אלישע שתי מנות ייחודיות מהמטבח הישראלי ותכין אותן, בעוד אריאלי ישמש כמנחה וינהל שיחה קלילה עם האורח. במהלך התוכנית צפויים להתארח אמנים שונים, ביניהם: הדר לוי, ששי קשת, אליאב זוהר ועוד רבים אחרים. התוכנית שצפויה לעלות למסך ב-17 במאי, תשודר בימי שישי בצהריים בשעה 15:00, מיד עם תום התוכנית "שישי שמח עם ירון אילן".
זו היא תוספת מרעננת לפינות הבישול הקיימות כעת בערוצים השונים ואהובות במיוחד על הקהל הישראלי. רק לאחרונה הודיע הדוגמנית והשחקנית, שמחה גואטה אשר השתתפה גם היא בתוכנית "המטבח המנצח" יחד עם אביה, על תוכנית בישול חדשה בכיכובה שתשודר בערוץ 12 בשעות הבוקר המאוחרות, אחרי תכני האולפן.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה