טלוויזיה

סדרת הסאטירה האהובה חוזרת: מתי ישודרו הפרקים?

כאן 11 חושפת את נושאי הפרקים בעונה החדשה של תוכנית הסאטירה "היהודים באים", שתעלה בפרק בכורה ביום העצמאות ותשודר בערות במוצאי שבת
שירה יום טוב |  2
היהודים באים (צילום מתוך פייסבוק)
כאן 11 מחזירה למסך את תוכנית הסאטירה-היסטוריה בעונה שישית, עם פרק בכורה כפול שישודר במוצאי יום העצמאות, במסגרת לוח השידורים המיוחד בערוץ.  העונה החדשה תשלב פרקים העוסקים בהיטוריה המאוחרת יותר ובין היתר יוקדם פרק להכרזת המדינה, בכיכובם של מוני מושונוב, יעל שרוני, יוסי מרשק, יניב ביטון , עידו מוסרי, שירה נאור, ומעיין בלום.
"היהודים באים" מציגה את הסיפורים, המיתוסים היהודיים והפרות הקדושות שכולנו מכירים, מזווית חדשה, הומוריסטית וביקורתית. הסדרה מתמקדת בדמויות מפתח מהעבר כמו רפול, שרון, שמיר, גולדה, בגין, פרס, הנשיא הראשון, יעל אשת חבר הקיני, גולדי הון, הגאון מוילנה, בלפור, חנה ובודקת מה הם החומרים מהם עשוי העם היהודי. 
בעונה החדשה (השישית) ימשיכו לחשוף את האמת מאחורי הפרשיות הגדולות והקטנות שעיצבו את דמותו של העם היהודי. נגלה מי רצח את ארלוזרוב, איזה עונש קיבל ההומו הראשון בצה״ל, למה אף אחד לא בכה על מותו של הורדוס, מה גרם לאסון מירון הראשון, איך לא עלו על חיים צינוביץ ״השרוף״ ומה באמת עומד מאחורי הביטוי ״אנשים אחים אנחנו״.
 
העונה החדשה כוללת פרק ספיישל, שיתמקד כולו באירועים סביב הכרזת העצמאות. התקווה הגדולה והחרדה הגדולה אף יותר, וההחלטה של איש אחד, בן גוריון, שלמרות האיומים מסביב, חוסר הגיבוי של העולם והקונפליקטים במועצת העם, הלך על כל הקופה והכריז על מדינה יהודית- וסוג של דמוקרטית- בארץ ישראל. על הערכים והעקרונות שעליהם נבנתה המדינה, אבל לא באמת עם מחשבה עד הסוף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה יש המשך לדבר הזה ? למה זה טוב?
    fjjng 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מצחיק בגרוש משעמם ר.צ.ח
    סגור
  • 1.
    לא ברור
    רגע אחד 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האהובה על מי?? ואת מי זה מעניין?? מכל התגובות כאן לא הצלחתי להבין
    סגור