טלוויזיה

עצוב: כוכב "משחקי הכס" הלך לעולמו אחרי מאבק במחלת הסרטן

כוכב הקולנוע הבריטי, איאן גלדר, שגילם את קוואן לניסטר בסדרת המופת "משחקי הכס", הלך השבוע לעולמו בגיל 74 אחרי מאבק ממושך במחלק הסרטן
מערכת ice | 
משחקי הכס (צילום באדיבות yes)
עצוב: כוכב הקולנוע הבריטי, איאן גלדר, שגילם את קוואן לניסטר בסדרת המופת "משחקי הכס", הלך השבוע לעולמו בגיל 74 אחרי מאבק ממושך בסרטן בכיס המרה ממנו סבל. 
בן זוגו של איאן גלדר, בן דניאלס, שיתף אתמול (שלישי) עפ פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו בדבר מותו של השחקן האהוב: ""בצער עצום ולב כבד השבור למיליוני רסיסים, אני משאיר את הפוסט הזה כדי להכריז על מותו של בעלי ושותפי לחיים איאן גלדר".
 
דניאלס המשיך וסיפר על סיבת מותו של בן זוגו: "איאן אובחן עם סרטן בכיס המרה בדצמבר ואתמול נפטר בשעה 13:07 בצהריים. עצרתי את כל העבודות שלי כדי להפוך למטפל שלו, אך לשנינו לא היה מושג שהכל יקרה כל כך מהר. הוא היה 'הסלע האיתן' שלי. היינו ביחד יותר משלושים שנה, וכשלא היינו יחד, היינו מדברים כל יום. הוא היה האדם הכי נדיב ואוהב ושחקן מופלא שכל מי שעבד לצידו זכה לחוות את ליבו ואת האור שהפיץ".
עוד כתב בפוסט: "בכנות, אינני יודע מה אעשה ללא נוכחותו לצידי. הוא התמודד עם המחלה הארורה שלו בכזה אומץ וללא רחמים עצמיים מעולם. הוא היה יוצא דופן ונתגעגע אליו מאוד. נוח על משכבך בשלום, צ'יאני (כינוי החיבה שלו) המתוק שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה